Mim dankjewel :-* en jij bent zomaar alweer bijna 17 weken zwanger :shock:
Oh Belly dat zou ik ook hebben met mijn beestenspul hoor :hug:
Het is dat ik een eindje bij je weg woon anders had ik ze met alle liefde willen verzorgen.
Oja katten, doet me eraan herinneren dat ik nog foto’s van de kittens zou verkleinen voor in het showforum. Komt vanmiddag wel, moet me nu even met de kids hier bezighouden
Hopelijk kan je je nu meer hechten aan je kindje, maar ik heb het idee dat dat al wel een beetje aan het lukken is :thumbup: :inlove:
Marieke, wat een verhaal toch. Ik vind het goed om te lezen. Had het wel ‘in stukjes’ meegelezen, maar nu het hele verhaal achter elkaar… pfff :hug: Ik duim voor jullie dat het jullie gegeven is om nog een gezond kindje in jullie armen te kunnen sluiten!
Daar zijn we weer…even een paar lekkere dagen gehad. Lekker uit kunnen rusten. Toch door het weer een dagje eerder naar huis gekomen, maar het was relaxed.
We hebben ook een meisjesnaam gevonden in deze dagen. We hadden er al wel 1, maar die was het net niet en nu zijn we dus helemaal uit de namen…
Er is aardig wat geschreven zeg…
Ga even bijlezen.
Naatje; wat onwijs gaaf dat je al een echo hebt gehad. Heb gelijk even naar jullie wonder gekeken. Echt een mooie echo foto. Ben blij dat alles goed is.
Mim; die onzekerheid zal denk ik heel de zw. schap blijven. Als je de kleine voelt en die voel je dan weer even niet dan denk je, o o en geef je duwtje in je buik en plop daar voel je het weer…
Na weer een paar blz. gelezen te hebben lees ik dat je het hartje ook weer hebt gehoord…echt geweldig.
Dees; wat spannend zeg een pretecho…Ga snel doorlezen om te kijken wat jullie krijgen…AAAAAHHHHHH EEEEEEEN MEISJE!!! Wat gaaf zeg…
Bigsby wat goed van je 8 :dance: :dance: :dance: STUUD
Mom; wat balen zeg van die auto’s. Het is wel nodig, maar het is toch altijd zonde om daar je geld aan uit te geven. Straks weer beginnen met de Clomid, hoop zo dat het gaat helpen
Jannigje; het moest er misschien een keer van komen dat jullie bonje kregen. Jammer dat jullie nu niet met je sm op vakantie gaan
Nu wordt het zeker klussen tijdens stein z’n middagslaapje.
Ik zou gewoon je banner op 28 dagen zetten.
Jane; hoop dat deze klus dagen zijn werk goed hebben gedaan
Marieke; wil je hier ook nog even een dikke :hug: geven. Had in het andere topic op je gereageerd.
Belly; vervelend dat je je zo voelt, hopelijk kan je tijdens de vakantie een beetje bijtanken.
Arti; spannende dagen, hoop dat je je ei spot met die ovutestjes…
111; het hartje gehoord… :inlove: :inlove: :inlove:
Gefeliciteerd met je eerste mijlpaal…de 12 weken… :dance: :dance: :dance: Ik krijg ook extra groei echo’s. Heel vervelend :liar:
Zo, volgens mij ben ik nu weer helemaal bij, pfffffff.
Vanochtend bij de verloskundige geweest, alles is goed! Ze voelt hoe ver je baarmoeder gegroeid is en hartje luisteren, 165 slagen! Mijn bloeddruk was ook prima. Toch een beetje een opluchting!! :mrgreen:
Mama en Angela, voor jullie wordt het weer spannend!!!
Ik duim voor jullie meiden!!!
Verder is het redelijk stil hier op het moment valt me op.
Even een vraag aan de meiden die nog op de bus wachten, hoe vinden jullie het dat er hier zoveel over zwanger zijn wordt geschreven, stoort het jullie??? Ik zat het me zomaar af te vragen omdat ik denk ik dat wel zou hebben. Ik zou het heel vervelend vinden als dat zo is en dan hou ik daar rekening mee… :-*
Dees ik vind het altijd leuk om jullie berichtjes te lezen, dat houdt het positief hier. En ik ben ook benieuwd hoe het met jullie zwangeren gaat. Je zit al lang in dit topic en het zou niet leuk zijn als iemand die dan zeanger wordt, ineens hier in dit topic verdwijnt. Dat is tenminste wat ik er van vind…
Het is inderdaad stiller hier. Ik zit ook niet meer zo vaak op internet. Beetje afstand van kok, en we zijn druk aan de klus, we zijn heel goed bezig en we houden nog even vol :mrgreen:
Het is inderdaad stiller hier. Ik zit ook niet meer zo vaak op internet. Beetje afstand van kok, en we zijn druk aan de klus, we zijn heel goed bezig en we houden nog even vol :mrgreen:
Gewoon blijven klussen Arti. Je weet nooit of ie er nog aan komt dus…
Ik wilde dit keer ook eigenlijk weer ovu testen gaan gebruiken maar heb het toch niet gedaan. Ben er dan weer teveel mee bezig. We zijn gewoon vanaf dag 5 of 6 geloof ik om de dag gaan klussen en we zitten lekker in het ritme nu :oops: :lol: dus hopelijk heeft dit een positieve test to gevolg…
Ach gossie de kittens hebben net voor het allereerst een bakje met water gekregen, ze drinken er wel van maar het is zo vreemd en nieuw voor ze dat ze ervan beginnen te proesten en niezen :inlove:
Eentje klimt er trouwens al bijna uit de doos, die heb ik al 2 keer hangend van de rand af moeten halen :shock: