Neuh die zal wel net als zijn zus op zich laten wachten
beeb vond het huis nog niet schoongenoeg :lol: :lol: :lol: :lol:
Wat denken jullie? Positief toch?
Zou 't wel denken ja! Is een plus
Dikke plus :inlove:
ja hoor dat is duidelijk een plus + !!! gefeliciteerd je bent zwanger!!! :inlove:
Heel duidelijk, zwanger.
Gefeliciteerd :dance:
Dank jullie wel :-* :dance: . Nu even een banner maken, dan is het nog echter .
Hij is mooi, Deerntje!
Gefeliciteerd! Is het nieuws al een beetje geland?
Ja hoor, ben blij. Heb me al aangemeld bij de vk (digitaal, nog geen antwoord gekregen) en bij MvM . En heb het op het schoolplein aan een medemoeder verteld (bijna-vriendin) en aan onze vrienden die morgen voor twee jaar naar Indonesië gaan . En hier . Maar lichamelijk nog niks/nauwelijks iets aan de hand, maar goed 4+1, waar hebben we het over .
Ik weet niet of mijn vraag hier goed staat…
Ik werd in sept de 13e ongesteld, vorige maand de 11e, dus ik vermoed dat ik nu wel kan testen…
Ik ben alleen een beetje bang een test weg te gooien en toch ongesteld wordt nog (ervoor was het nog erg rommelig, dan weer na drie weken al, dan pas na vijf weken). Ik had vorige week pijnlijke borsten, een dag of vijf. Ik dacht eerst dat dat mijn eisprong zou zijn, maar de afgelopen maanden dus steeds een week voor het ongesteld worden, vreemd he. Ook nu dus niet meer, maar wel regelmatig misselijk. Wat denken jullie?
Ja, ik snap je gedachtegang. Het zou zomaar kunnen dat je zwanger bent. Je moet denk ik kiezen: zekerheid en dus een test doen of nog een aantal dagen wachten, zodat je minder kans hebt een test te doen die niet positief gaat uitvallen. Ik hoop je snel te mogen verwelkomen bij de julimama’s :-* . Succes.
Lune heb je normaal een regelmatige cyclus?
Zo ja dan kun je best nu testen hoor.
Voor mijn miskraam had ik een spiraaltje. Heeel lang geleden dus :lol: had ik wel een regelmatige cyclus en nu lijkt er een beetje ritme in te gaan zitten laatste maanden.
Als je zekerheid wilt zit er maar 1 ding op he
Das waar
Ik denk dat ik het maar gewoon ga doen, zit ik iig niet meer mezelf gek te maken want dat begon vorige week met de pijnlijke borsten al :roll:
Ik wacht in spanning af
OOoh ik baaal!
Er verscheen geen controlestreep :roll:
En wel een duidelijke min, direct. Is dat ook zo bij een gewone negatieve test of is de kans dat dit echt niet klopt wel groot?
Ik heb er ook gewoon geen meer in huis
Geen controlestreep, geen goede test.
Je kan hier dus geen uitslag aan aflezen.
Inderdaad geen goede test.
Nu weet je dus nog niks.