spannend megamindy
bigsby…??? :shifty:
En en en???
bigsby en megamindy ik duim voor jullie
willie
Bigs, joehoe!!! Waar ben je?
Sorry dames maar we waren een nachtje weg :mrgreen:
kleine bij oma en opa, en wij lekker eten en logeren op een landgoed :mrgreen:
Helaas ben ik weer ongesteld geworden morgen dus bellen voor het HSG onderzoek :shifty:
Ik duim voor de andere dames die bijna aan hun nod zitten
nee bigsby :hug: :hug: :-* :-* :hug: :hug:
pffff ja helaas wel, ik denk soms echt dat het niet weer gaat lukken.
Maar eens kijken of dat HSG onderzoek gaat helpen :roll:
Dat is het enige wat we nog kunnen en gaan doen!
kan me die gedachte goed voorstellen :hug:
hoop dat je snel zwanger bent of duidelijkheid krijgt :hug: :-*
:hug: :hug: :hug:
He jakkes bigs… :hug:
Balen Bigs, maar begrijp ik goed dat je verder (na dit onderzoek) niet de mmm in wil? dikke :hug: en hou hoop dat het toch gaat lukken.
bigs :hug: :hug: :hug: :-*
lieve bigsby … :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
groetjes will
Ach Monique wat ontzettend balen weer, hopelijk werkt dat HSG onderzoek :hug: :hug: :hug: :hug:
@AliciaC wrote:
Balen Bigs, maar begrijp ik goed dat je verder (na dit onderzoek) niet de mmm in wil? dikke :hug: en hou hoop dat het toch gaat lukken.
Ze zeiden dat er niks mis is met ons beide, we zouden dus gewoon weer zwanger moeten kunnen raken. Ze kunnen alleen dit ondezoek nog voor ons doen, wij hebben nl al bewezen dat we het kunnen. Daarna zullen we wel iui of ivf kunnen doen, maar dat willen we beide niet. We zijn al bllij dat we Luca hebben (en dat hij er wel snel is gekomen)en al die drastische dingen willen we liever niet aan beginnen. De leeftijdverschil is straks ook te groot, vinden wij. En we willen er ook niet constant mee bezig blijven, ook al willen we er graag nog 1, want dat willen we wel.
Snap je me nog een beetje? :lol:
@bigsby wrote:
@AliciaC wrote:Ik begrijp je. Zelf denk ik namelijk ook als je de MMM ingaat dat je er constant aan denkt.Balen Bigs, maar begrijp ik goed dat je verder (na dit onderzoek) niet de mmm in wil? dikke :hug: en hou hoop dat het toch gaat lukken.
Ze zeiden dat er niks mis is met ons beide, we zouden dus gewoon weer zwanger moeten kunnen raken. Ze kunnen alleen dit ondezoek nog voor ons doen, wij hebben nl al bewezen dat we het kunnen. Daarna zullen we wel iui of ivf kunnen doen, maar dat willen we beide niet. We zijn al bllij dat we Luca hebben (en dat hij er wel snel is gekomen)en al die drastische dingen willen we liever niet aan beginnen. De leeftijdverschil is straks ook te groot, vinden wij. En we willen er ook niet constant mee bezig blijven, ook al willen we er graag nog 1, want dat willen we wel.
Snap je me nog een beetje? :lol:
Hier hebben wij wel besloten de MMM in te gaan mocht het nodig zijn. Ja het leeftijdsverschil vind ik veel te groot(vind 3 jaar verschil eigenlijk de max) maar ja, dat was niet anders. Stein was al 3 toen ik wat met mijn vriend kreeg.
Jannigje, bij jullie is er ook niks uit de onderzoeken gekomen toch?
Dus het moet jullie toch ook gewoon lukken?
@bigsby wrote:
Jannigje, bij jullie is er ook niks uit de onderzoeken gekomen toch?ik moet donderdag terugkomen in het ziekenhuis en dan krijg ik alle uitslagen.
Dus het moet jullie toch ook gewoon lukken?
Zaad was goed en inwendige echo zag er zo op het eerste gezicht ook goed uit.
Maar bloeduitslag moet ik nog krijgen en uitstrijkje.
Gyn heeft wel tegen mij gezegt dat mocht alles bij beide wel goed zijn mag ik toch de MMM in omdat we al zolang bezig zijn.
Ja ik snap het helemaal hoor Bigs. Weet ook niet of ik er aan zou beginnen als ik al een kindje zou hebben. Zou echt niet weten hoe ik er dan tegenover zou staan.
Ik heb er nu zelfs al over getwijfeld. Gewoon alleen al wat al die hormonen met je lichaam gaan doen, niet alleen nu, maar misschien ook op de lange termijn. En de impact die het gaat hebben op je relatie, het zal inderdaad lange tijd alleen maar daarom gaan en dat is best zwaar.
Maarja, onze kinderwens is toch zo sterk dat we het toch wilen proberen…
Ik denk trouwens dat ik morgen of overmorgen ook al ongesteld ga worden. Veel te vroeg maar heb echt al behoorlijke ongi-krampen…
Vrijdag naar de gyn, misschien wel meteen ook een afspraak maken voor HSG???
jammer bigsby
ik ben nog niet ongesteld geworden vandaag, ben wel heel nieuwsgierig natuurlijk