Het grote aftellen is weer begonnen

Wij hebben ook pas laat vakantie (20 juli), maar wel al bezig met de laatste dingen. Dochterlief gaat volgend jaar naar de middelbare en doet op school niet veel meer. Deze week schoolkamp, kennismaking nieuwe school, musical, sportdag.

De jongste is nog volop bezig op school. Ze gaat ineens als een speer. Grappig om te zien hoe ze nu nog even hele grote stappen maakt. Alsof ze nu pas echt los komt. Volgend jaar houdt ze dezelfde juffen, dat is wel fijn.

Ik moet zeggen dat ik nu wel uitkijk naar de vakantie. Vooral voor de oudste is de aanloop naar het eind van het jaar te lang. Ze is klaar voor de volgende stap en ‘zit haar tijd nu uit’.



Wij hebben nu al 2 jaar laat vakantie. Vorig jaar had ik ook de laatste 3 weken vakantie en zijn we weg geweest. Dat merk je wel. Je zit dan voor heel veel dingen niet meer in het hoogseizoen. Leuk voor de portemonnee :mrgreen:

De klassenindeling voor groepen 3 is bekend gemaakt. Lasse is dolblij dat een paar van zijn vrienden bij hem in de klas blijven. Woensdag gaan ze in een groep 3/4 kijken.

Lasse mocht vandaag met wat toekomstige groep 3 genootjes een kijkje nemen in groep 3. Hij vond het bere interessant en hij weet het nu zeker, hij wil naar groep 3.

Wij moeten nog een maand, tot 20 juli.

Zoon krijgt dan zijn 1e getuigschrift, ik ben benieuwd!

En na de zomer gaat hij naar de 2e klas en hoort dochter bij de oudste kleuters… :shock: :inlove:

Ja, zoon heeft vakantie. Wel erg vroeg, maar hij heeft er geen problemen mee :wink:

onze vakantie is begonnen!!!

lekker 3 weken met zijn drietjes genieten en daarna nog lekker 3 weken vakantie voor meisjelief!

:dance: Gister afscheid genomen van de juf en stagiaires van groep 3…



VAKANTIE!!!



En daarna op naar groep 4 :? :dance:





(het afscheid ging bij mij met een traan in mn oog en Anne heeft flink gehuild, het was een hele leuke juf, maar komend schooljaar zal ze vast weer een leuke juf krijgen)

Fijne vakantie voor de zuiderlingen.



Wij hebben nog een weekje maar die zal wel voorbij vliegen.

Dinsdag aan einde van de dag een picknick met de bso ter afsluiting van het schooljaar en afgelopen week in lasse zijn klas geholpen met schoonmaak van allerlei materialen.



Nena gaat nu voor het eerst naar vakantiebso (zoals we dat noemen) maar volgens mij heeft ze er wel zin in. Ze ondertussen goed geaard op school en kan wel wat veranderingen hebben onderhand. Een aantal van haar klasgenootjes zullen er ook zijn en grote broer is er ook.



Na de vakantie gaan ze bso technisch uit elkaar en gaat lasse ook op andere deel van terrein spelen als niet meer kleuter. Maar die paar maandjes heeft ze mooi haar broer wat om haar heen gehad, maar ondertussen kan/wil ze ook wel zonder.

EN het is vakantie :dance:



Met een traantje toch wel afscheid genomen van de juf van Lasse na 2,5 jaar. Afscheid was leuk.



Komende weken gaan kids wel naar vakantiebso (op wat logeren bij opa en oma na) maar dat is toch relaxter dan school en op woe en vrijdag thuis natuurlijk.