het ging zo goed, en nu is de lol er voor hem af

Tips gevraagd! :smiley:

Eindelijk, een maand geleden toen het opeens een week mooi weer was (en onze man in z’n blote billen de tuin in kon) was ie prompt zindelijk! Ik helemaal happy en trots want alle beloningssystemen hadden nog niet gewerkt. Hij gaf ook mooi zelf aan dat ie naar de wc moest.

Maaaaar, nu is het alweer een tijdje geen blotebillenweer. En onze man vindt het allemaal niet meer zo nodig. Dus; liever spelen in een vieze broek dan naar de wc. Ik zet hem nog geregeld op de wc met veel tegensputteren, en meestal komt er dan toch wel iets. Dan is ie ook weer blij (en vraag natuurlijk om een snoepje :roll: ). Maar tussen deze tijden door gaat het steeds vaker mis en ook poept ie weer gewoon in z’n broek. Hij kan het prima, daar ben ik van overtuigd. Bewijs: vanaf 19.00u s avonds (als ie naar bed moet) is ie droog en gebruikt hij elke aandrang om mij te roepen dat ie naar de wc moet (en dan moet ie ook echt :think: )

Dus: hoe kan ik deze kerel weer motiveren?? Belonen heeft nog nooit gewerkt hier :roll: