Het ging heel goed.....

De titel zegt genoeg.

Sinds 2,5 week is onze dochter zindelijk. Het ging vanaf het begin gelijk goed. Geen ongelukjes.

´s Nachts krijgt ze nog wel een luier om, maar overdag is het niet meer nodig. Ook niet als we weggaan.

Ik geef mijn dochter op vaste tijden drinken, waardoor ze daarna een aantal keer naar de wc gaat, maar daarna ook een hele tijd niet. Daardoor kunnen we daarna een tijdje weg.

Sinds gisteren moet ze opeens veel vaker naar de wc. Ook als ze net daarvoor geweest is, of als ze wel op de wc gezeten heeft maar er kwam niets.

Vanmorgen even naar de winkel, en net bij binnenkomst moest ze al weer.

Hebben jullie een idee, of nog verdere tips?

Aan het drinken is niets verandert.

Ik hoor het allemaal graag.

Bedankt!

Wat ontzettend jammer zeg :hug:

Kan t niet zo zijn dat ze ms last heeft van n blaasontsteking :think:

Dan moet je ook vaker en komt er soms niets :wink:

Doordat ze nu zindelijk is kan t natuurlijk zijn dat ze niet goed uitplast met t gevolg van n blaasontsteking :wink:

Ik zou t anders ook niet weten, want Fieke is ook net zindelijk en dus geen deskundige :wink:

Moeder van 2: dank je wel. Ik baal er ook wel een beetje van.

Het is tot nu toe hetzelfde. Kan niet meer zonder te plassen een boodschapje doen.

Dacht alleen dat ze een blaasontsteking wel moest merken. Wat pijn betreft?

Ik kan altijd wat urine wegbrengen naar de arts.

Zijn er nog anderen met ervaring of tips?

Ik zou haar urine ook even laten testen, Y.eline heeft al heel vaak een blaasontsteking gehad en meestal had ze geen pijn alleen dat ze heel vaak moest plassen. Vooral als ze nu vaker dan anders moet even checken :wink:.

Dank je wel weer.

Dan ga ik dat maandag maar even doen. Als het de komende dagen aanhoudt.

Ik heb altijd gedacht dat je pijn of andere klachten moest hebben. :oops:

Nee, dat hoeft niet persee als je er optijd bij bent hebben ze nog geen echte klachten mijn meisje in iedergeval niet.

Ik ben wel eens te laat geweest met haar en toen is ze wel een week doodziek geweest maar dat was in de tijd dat ze nog een luier had dus dan is het moeilijk te zien of ze een blaasontsteking had.

Net de urine weggebracht. Haalde haar met 39,8 uit bed.

Vanmiddag krijgen we de uitslag.

Ze blijft bloed heet, spuugde net alle appelsap eruit. Verder is ze niet beroerd of zo.

Je hoort nog wel even.

oei koorts is geen goed teken ben bang voor een blaasontsteking voor haar, ben benieuwd ik lees het wel.

Sterkte met je meisje :hug: :-*

Geen blaasontsteking.

Urine was helemaal schoon.

Zit nu dus met een erg ziek kindje. Komt de bank niet af, terwijl ze normaal alleen maar rond rent.

Wil niet drinken en eten.

Waardoor ze ook zeer weinig plast.

Aankijken hoe of wat en als er iets verandert moeten we de arts weer bellen.

Dank voor je tijd en antwoorden.

Nou gelukkig geen blaasontsteking.

Hopelijk is je meisje gauw weer beter, beterschap en sterkte met haar :hug: :-*