Het gaat steeds weer mis...

Hallo allemaal,ik heb een zoontje van 4 jaar die sinds september naar de basisschool gaat.Maar hij wil maar niet zindelijk worden.Vooral op school plast hij steeds in z’n broek.We sturen hem steeds naar de toilet,elke 20 minuten een keer.Maar tussen door maakt hij toch steeds z’n broek weer nat.We hebben hem ook al beloofd dat hij iets moois mag uitzoeken in de speelgoed winkel als hij droog blijft,maar dat helpt ook niets.s’Nachts slaapt hij ook met een luierbroekje aan,en wonderlijk genoeg wordt hij s’morgens vaak droog wakker :think: Waar zou het probleem toch liggen?Het consultatie buro vind het beter om een afspraak met de uroloog te maken,maar om nou meteen het medisch circuit in te stappen…Misschien heeft iemand een goed advies voor mij?Of hetzelfde probleem bij de hand gehad met haar kind?



Liefs van Nathalie 1972(mama van 4)

te druk met spelen dus geen tijd om naar de wc te gaan?

school nog erg spannend vinden?

geen intresse ?

of idd een medisch probleem?



en heb je enig idee hoe ze er op school mee omgaan?

sturen ze hem naar de wc?

of niet?

Het is wel een erg verlegen kind :oops: hij zou in de klas niet zo gauw z’n mond open doen.Maar thuis gebeurd het ook.De juf is heel lief,die stuurt hem regelmatig naar de toilet.Maar toch gaat het steeds mis.Ik heb toch maar een afspraak gemaakt bij de huisarts.Maandag moet ik er met hem heen.



Liefs van Nathalie.

Gepe ik zie nu net pas jou bericht,hoe is het nu met je zoontje???

Die van mij zit ook sinds augustus op school en heeft afentoe ook ineens een terugval ook s,nachts in bed!!!Ook heeft hij een probleem met poepen al sinds zo,n 2 jaar en dit gaat ook maar niet over!!!Maar ik was even benieuwd hoe het nu bij jullie ging???

Urs :wink: