het gaat goed

Dave is al vanaf donderdagmiddag ongelukjes-vrij… ben zo trots op hem :inlove:

nu maar hopen dat hij het volhoudt :thumbup:

:dance: :dance:

wat goed zeg

hij is er zelf ook zo trots op he :inlove:

‘mama ik ben een grote jongen he?’ ‘alle plasjes op de wc he?’

gisteren gaf hij voor het eerst aan dat hij moest plassen en hij was op tijd :dance: :thumbup: :dance:

wij snel naar de wc rennen ( waren op visite)… broek uit en waarrempel een grote plas :dance:

nu was hij vanmorgen voor het eerst zonder luier mee in papa’s auto 8)

naar oma toe… daar speelt hij elke maandag en vanaf volgende week gaat zijn zusje ook mee…

hij dus helemaal trots als een pauw lopen naar de auto :inlove:

ben benieuwd hoe het vandaag gaat :pray: hopelijk letten ze goed op zijn signalen en zegt hij het daar ook… en komt hij in dezelfde kleren terug.

Jaaa wat goed :inlove:

Applaus hoor, hier gaat het gelukkig ook terug heel goed.

En gekke mama’s zijn we toch he? Zo heerlijk trots op die kids van ons :mrgreen:

natas

nou hij kwam thuis in dezelfde kleren :dance:

alleen duurde dat niet lang… :sick: nr 2 ongelukje…

hij wilde niet op de pot…dus deed hij het expres in zijn broek de viespeuk…dat zei hij echt waar :shock: :o :twisted:

toen ik zei dat dat de volgende keer een sticker kost, had hij er toch wel spijt van… want daar is hij trots op :mrgreen:

ben benieuwd hoe hij het morgen doet…ws was het een test van hem…hoe reageren wij op deze ontwikkeling…hahaha dus niet zoals hij had gehoopt :mrgreen:

maar goed na de schone broek ging hij vrolijk met zijn zusje spelen…

maar toen hij naar bed moest zei hij wel dat er geen sticker van de kaart af mocht…want hij was een grote jongen…

( maak ik toch nog af en toe indruk :angel: )

misschien niet volgens het pedagogische boekjes…maar werkt wel…

gezien meneer liever lui dan moe is op dit gebied…

hij is nog steeds droog :dance: ( 1 ongelukje in die tijd gehad)

vannacht is hij droog gebleven… toen hij wakker werd riep hij: “mamaik moet plassen” dus ik hem snel naar beneden gehaald en ja hoor een hele grote plas…en een droge luier :dance:

:: onze eerst droge nacht ::

(gisteren trouwens een slechte dag… 3x een ongelukje op KDV…hij wilde niet op de wc plassen… was zijn uitleg…tja dan kan je op je kop staan hoor…maar goed hij weet dat dat een sticker kost… dus gisteren toen hij thuis was ging hij snel maar weer op het potje plassen :mrgreen: )

nu ook s’nachts luierloos :dance:

hij heeft de klik gemaakt hoor :dance: