Het einde is nabij....

Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar moet het ff kwijt:-)

Jullie lazen al dat Mea in het ziekenhuis van de fles gedronken heeft. Wel, ze drinkt er steeds meer en meer van… Ik bied het haar ook aan, opdat ze het in haar systeem zou houden… maar ze geniet er zo van… Ik denk dat het einde van de bv in zicht is… Ik geef nog steeds twee keer per dag, maar zoals vanmorgen stopte ze vrij vlug met drinken… en was niet voldaan… heb dan een flesje gemaakt en daar heeft ze nog goed van gedronken en dan was ze voldaan… Dan heb ik het gevoel dat ik er goed aan gedaan heb om haar dat fles te geven alhoewel het zo dubbel is…



Ik ben al blij dat ik het tien maanden heb volgehouden… maar ik voel dat het einde nabij is…

Ik wil geen tips, want ik weet dat als ik haar misschien weer meer zou kunnen aanleggen ik de productie opkrik, wat ik misschien niet meer wil of omdat ik weer moet werken of omdat ik nu blij ben dat ze zonder mij kan eten … of…

Ik wou het gewoon ff kwijt… Thx :-*

:clap: :clap:

Je hoeft jezelf echt niet te verontschuldigen hoor. 10 maanden bv is veel meer dan de gemiddelde baby krijgt.

Ik vind het in ieder geval heel knap van je.

:-*

Marlous

Ooooooooooooooooooooooooh moppie ik snap je gevoel he-le-maal :hug:

Wel fijn dat ze de fles drinkt :thumbup:

En 10 maanden is zóóóóó goed gedaan :dance: :clap: :thumbup: :dance: :clap: :thumbup: :dance: :clap: :thumbup: :dance: :clap: :thumbup: :dance: :clap: :thumbup: :dance: :clap: :thumbup: :dance: :clap: :thumbup: :dance: :clap: :thumbup: :dance: :clap: :thumbup: :dance: :clap: :thumbup:

zó 10 dansjes voor iedere maand 1 :mrgreen:

:-

Hier vanmorgen eens geen (.) gegeven maar pap in een fles…ze dronk 100 cc op uiteindelijk…

Ga ook stukje bij beetje afscheid nemen denk ik…dus ik voel met je mee mop :-
Sas

@Vicky S wrote:

Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar moet het ff kwijt:-)


:naughty:



10 maanden is fantastisch!!! Je geeft zelf al aan dat je geen tips hoeft, blijkbaar zijn jullie er gewoon beiden ‘klaar’ mee. Geniet vanaf nu van elke voeding die je nog wél kunt geven, elke druppel is mooi meegenomen! Enneh… :clap: :clap: voor die 10 maanden hoor! :-*

Wat goed dat je het doet zoals voor jou goed voelt! :clap:

Is het een fijne tijd geweest?

10 maanden ik vind het helemaal super :clap: !!en daar hoef je je zeker niet voor te verontschuldigen.

Bedankt voor jullie lieve woorden, ik lees jullie berichtjes met tranen in de ogen :cry:

Ik ben best wel trots op mezelf… Vanavond nog eens bv gegeven en daar slaapt ze nu op 8) Ik ga in ieder geval genieten van de laatste momentjes :inlove:

Bedankt allemaal :-* :-* :-*

10 maanden is toch super !!! :dance: :clap: :clap:

Ik begrijp jouw trieste gevoel erg goed dus dikke :hug: :hug:

geniet er nog van zolang het nog kan !