Francis, ja klopt, maar aangezien ik waarschijnlijk geen eisprong heb, zou er nooit een beebje gekomen zijn … Dus dan zou het een verloren jaar geweest zijn.
En mijn spiraaltje is er al 2 jaar uit, maar door allerlei omstandigheden zijn we een periode weer met condoom gaan klussen. En nu zijn we nog niet zo lang geleden getrouwd, dus wilden we er echt voor gaan. En de gyn zag mijn menstruatieschema (ik hou dan altijd bij) en die zei toen dat we meteen met deze onderzoeken gingen starten (en die onderzoeken hebben langer op zich laten wachten, omdat ik opeens niet meer ongesteld werd). Maar nog 6 nachtjes …
Missy, thx!
Hier geen televisie meer, dus kijk niets :mrgreen:
Enkel DVD’s, hihi.
Sabje, Thanks en een :hug: voor jou…
Noemi, Ok nou dan is het idd fijn dat jullie nu uitsluitsel krijgen. Ik hoop echt dat je vijdag te horen krijgt dat het op een andere manier kan als via de "natuurlijke"weg geen optie blijkt te zijn. Ik vind het ook knap dat je hier zo met iedereen kan mee leven lijkt me toch wel moeilijk.
Ik ga zo lekker slapen en hopen dat als ik morgen wakker word dat ik nergens geen pijntje meer heb niet in mijn hoofd en niet in mijn mond :roll:
welterusten francis
Francis, heb het ook een tijdje wat moeilijker gehad en was er ook iets minder dan in het begin.
Sabje, vervelend joh dat je nog steeds niet ongi geworden bent. Toch wel raar dat het zo lang duurt. Kan je het niet op laten wekken?
En toch logisch dat je van alles gaat denken? Had ik ook hoor. Is volgens mij ook niet meer dan normaal. Dikke :-* speciaal voor jou!
Duik nu mijn bedje in, trusten!
welterusten noemi… :-*
@sabje… ik zou idd ook ongerust worden en er wat achter gaan zoeken,… het duurt wel erg lang…maar hoe gaat het met het afvallen… ik las net wel dat het ff moeilijk was maar komt dat door omstandigheden of echt specifiek het afvallen :think: ??
@Lotte wrote:
ejb, je mag het duimen bewaren voor de meiden die voor het eggie gaan.
De kans dat ik nu zwanger ben is echt heel erg klein, we hebben
het deze maand erg veilig gedaan.
Maar toch lief dat je voor me hebt geduimd.
Liefs Lotte
oeps :oops: :oops: , helemaal vergeten :oops: .
Vientje, spannend hoor en ik snap dat je samen wilt testen, maar toch knap dat je tot vrijdag wilt wachten, weet niet of dat mij zou lukken.
Sabje, zou je niet gewoon nog een keer naar de ha gaan, want je cyclus wordt nu wel erg lang en als ze net als bij Noémi meteen wat voor je zouden kunnen doen zou dat natuurlijk wel heel fijn zijn.
Ga weer gauw stoppen, moet nog even wat doen voor mijn werk en wil natuurlijk ook nog even slapen :mrgreen: .
Goedemorgen
Nou ik heb net gebeld en kan meteen naar de tandarts…
Wordt vervolgt
francis: suc6 bij de tandarts
Jose: fijn dat je ongi bent geworden hopen maar dat het gauw raak is
Hallo,
Ik ben net terug en het is wat ik dacht niet de kies is ontstoken maar alles er omheen omdat hij nu aan het doorkomen is, heb waterstofperoxide gehad om de boel schoon te houden maar als het over een paar dagen niet weg is gaat hij er alsnog uit dus
Maar goed hoe is het met jullie…
Sorry ik kon het toch niet laten :mrgreen:
jaaaah francis :dance:
die staat daar heeeeeeel mooi! :-*
:mrgreen:
ben je niet de eerste decembermama?
Ja ik denk het wel, tenminste ik heb er nog geen topic over gezien
leuk! :mrgreen:
als ik volgende maand zwanger zou zijn, zou ik al een januari-mama zijn, echt idioot hoe snel dat gaat, dus verwacht wel dat er binnenkort heel wat decembermama’s zullen komen
Ik heb net een topic geplaatst, ik ben benieuwd!
er zullen er vast snel bijkomen
ooh ik vind het zo leuk voor je, moet trouwens zeggen dat het tot nu toe hier heel snel gaat met iedereen.
Ja inderdaad, ik hoop dat het met iedereen zo snel zal gaan!!
Ik moet zeggen dat ik het toch wel eng vnd om me er nu aan over te geven maar ik voel me buiten mijn kies echt prima!
Ik kan zelfs mijn bh al niet mooi meer aan :mrgreen:
middag allen
Francis hij staat zeker mooi. ik zou het ook niet kunnen laten, heel normaal toch. lekker van genieten.
noemi/missy het lijnen gaat ech niet goed, probeer wel op te letten, maar vind alles zo lekkel,haha erguhhh :oops:
ben gewoon beetje verdrietig omdat ik nog niet ongie ben en hoor dan links en rechts om me heen dat die zwanger is en dan weer die,(begrijp me niet verkeerd vind het echt top en gun het echt wel iedereen,lijkt zo afgunstig maar is ech nie zo hoor, dus zwangeren niet denken dat ik het jullie nie gun, ik gun het jullie van harte en de rest die nog bezig zijn)
Het is meer dat ik nu nog niet ongie ben en niet naar de HA durf. de puistje ruizen me het lichaam uit op de rug. probeer er minder aan te denken, maar nu me schoonzus zwanger is, heb je het er toch wel heel veel over. en zij is juist heel nuchter. Wou dat ik ongie werd dan heb ik een eiersprong en nu heb ik helemaal niks
sorry hoor van mij gezeur.
kan er met niemand over praten, of ik krijg te horen, dat ik moet afvallen of gedult moet hebben en er teveel mee bezig ben
gr sab
sabje, Kop op meis! Misschien als je naar de ha gaat is er wel een verklaring waarom je niet ongi word en is die misschien niet zo moeilijk te verhelpen. Je probeerd toch ook om af te vallen nou dan ben je al een heel eind nu nog de motivatie om het vol te houden
Natuurlijk gun je iedereen de zwangerschap maar dat wil niet zeggen dat je voorbij moet gaan aan je eigen gevoel!!! Jij bent het aller belangrijkste he!! :hug: