Francis, sterkte met je kies, maar zo’n tandarts verdoving mag ook als je zwanger bent.
José, ik zou idd maar van 28 dagen uitgaan.
Francis: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Francis, balen van je kies joh! Hoop dat het allemaal meevalt!
hoi hoi
Noemi: valt best mee deze keer hoor met snel geloof ik ik hou meestal een week aan ligt beetje aan de hoeveelheid pagina’s en geloof dat we met het vorige deeltje zelfs 2 weken hebben gedaan hahahahahaha
Karin: hoop dat het gauw over is
Hallo,
Alvast bedankt voor de :thumbup:
Is het bij jullie ook zo zonnig? We zijn net even in het park geweest Brian had een nieuwe frisbee ja en die moest natuurlijk uitgeproberd worden (hij kon er wel niets van maar dat geeft niet toch
Er moeten nu weer een aantal nod s aankomen ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor jullie!!
francis… die streep is toch echt heel heel :dance: :dance: :dance: hahaha gefeliciteerd meid…
jose… :dance: :dance: :dance: ongi jippie :dance: :dance: idd moeilijk om nou te bepalen hgoe lang je cyclus duurt… anders ga je gewoon uit van de langste dan valt het altijd mee… :think: :think: tenminste dat zou ik doen…
hier alles goed… ik ga ff post sorteren en dan kom ik vanaaf nog ff terug lezen wat er gebeurd is allemaal… :-* en geniet van het mooie weer :inlove:
Hoi Meiden,
Ik kom ook weer ff buurten.
Francis Ik ga je ook alvast feliciteren, want ook ik zie echt een streepje.
PROFICIAT meid, en geniet van je zwangerschap.
Ik kom over een paar dagen nog weleens kijken of je nog een test hebt gedaan.
Liefs Lotte
Lotte, voor jou is het ook spannend zie ik, ik duim voor je dat het raak is!
Hoi Meiden,
@Francis Van Harte gefeliciteerd! Dat kan niet anders zijn dan hardstikke zwanger duidelijker kan haast niet.
Als je morgen naar de tandarts gaat en hij wil foto’s nemen dan moet je het hem wel vertellen, verdovingen kunnen geen kwaad maar die foto’s wel!
@Joseetje heerlijk dat je nu dan eindelijk ongesteld bent geworden. Als ik jouw was zal ik van het gemiddelde van je NOD nemen en daar op gaan mikken als je eerder ongi wordt helaas pindakaas en als het dan weer later wordt ja dat willen we natuurlijk ook niet. Zou maar zeggen wordt maar gewoon niet meer ongi en lever zo’n fantastiche mooie test als francis.
@Amy kom in de kas ja dat ken ik hier wel is heel erg leuk.
@Angel zo te horen heerlijk genoten van je vakantie. Ga zo even de foto’s bekijken!
@Noemi hopelijk weet je binnenkort snel meer en wordt je er een heel stuk wijzer van.
Ik moest eigenlijk 28 maart ongi worden maar hier nog steeds niks te bekennen en ook geen krampjes of wat. Ik wacht nog even tot volgend weekend met testen als ik dat vol hou. Donderdag is de eerste optie dat ik een test kan kopen zonder dat er mensen bij zijn die het nog even niet mogen weten. Hopelijk ben ik dan nogsteeds niet ongi maar jullie krijgen het zeker te horen. Zal elke dag even doorgeven of ik wel of niet ongi ben geworden!
Liefs
Vientje
ejb, je mag het duimen bewaren voor de meiden die voor het eggie gaan.
De kans dat ik nu zwanger ben is echt heel erg klein, we hebben
het deze maand erg veilig gedaan.
Maar toch lief dat je voor me hebt geduimd.
Liefs Lotte
Vientje, Nou dat vindt ik echt knap dat je kan wachten zoals iedereen hier inmiddels wel doorheeft heb ik helemaal geen geduld :mrgreen:
Als ik jou was was ik allang naar de weekendapotheek gesjeesd om een test te halen des noods snachts haha…heel knap! Ik duim voor je hoor :thumbup:
Ik had dit weekend geen test in huis en ik dacht nou het zal vandaag wel komen, maar gelukkig nog niks te bekennen.
Ik wil graag pas testen als mijn ventje weer thuis is en dat is vrijdag pas, dus ik ga braaf nog even wachten. Wil het toch tegelijk met hem weten! Ok een paar seconde eerder is niet erg maar vind het erg onpersoonlijk om het door de telefoon te moeten gaan zeggen!
Liefs
Vientje
Ja als het zo zit snap ik je helemaal! maar vindt het nog steeds knap haha maar wat jammer dat je ventje een week van huis is moet hij voor zijn werk weg?
vienstje spannend hoor… duimen werken hier volop… :thumbup: :thumbdown:
vraag me af hoe het met claudje en janneke is :think: :think: :think: al een poossie niet gezien of vergis ik me daar in???
Spannend Vientje!
EJ, hoe gaat het?
Lotte, augustus komt steeds dichterbij he!
Amy, hoe is het met jou?
Sabje, hoe is het met jou?
En met al de rest?
Hallo,
Hebben jullie dancing with the stars gezien? mijn schoonouders zaten in het publiek
Noemi, ben je al een beetje zenuwachtig voor je afspraak lijkt me moeilijk om zolang te moeten wachten…
Ja, ben toch wel zenuwachtig. Gelukkig heeft hubbie ook vrij gekregen, zodat hij mee kan. We willen gewoon zo graag een beebje.
Snap ik meis… maar ik las dat het goed was dat jullie niet een jaar zelf aan de klus waren gegaan maar ik dacht dat dat altijd gezegd word? Ik bedoel een jaar wachten…
wat fijn noemie dat je hubbie ook mee gaat… lijkt me een stuk prettiger… en kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent tis per slot van rekening niet niets… ik voor je meis…
heb net ff gesneupt en in het vorig deeltje hebben claudje en janneke ook niet gereageerd ga ze denk ik maar ff een pb-tje sturen om te horen hoe het gaat…
heb niet naar dancing wih the stars gekeken zat achter de comp :mrgreen:
hallo allen
Francis Gefeliciteerd dat is echt wel een hele duidelijke streep.
Vientje duim voor je!! hoop voor je dat gauw vrijdag is en dat er dan nog geen :twisted: zijn geweest.
Esther heb je buik gezien mooi hoor.
hoe is het verder?
noemi met mij gaat het wel,ik heb het deze week wel ff moeilijk, ben nog steeds niet ongie. maar jah wat doe je eraan. :oops: je gaat wel aan van alles denken,beetje dom. ik ben ook wat minder hier, om toch iets meer afstand te nemen. maar ben gelijk ook wel heel nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat. :think: dubbel gevoel
ik hoop dat de dagen voor bij vliegen voor jou en dat het gauw 6 april is.
groetjes