Sterkte met je rug Angel! Doe maar rustig aan.
Wat is het hier rustig zeg…
Zo hee, alles even bij gelezen.
Een heel mooie tuin is er volgens mij weer… en hoe is het met je rug?
En hoe was de efteling?
Het shoppen voor keding was zo te lezen ook gelukt. (Ik moet eigenlijk ook nog een keertje, maar ik heb niet zo’n zin.)
Wij hebben een druk weekend gehad. Maar het was wel erg leuk (en duur.)
Zaterdag hebben we een keuken gekocht voor in ons nieuwe huis. Gaaf! Ik word er echt helemaal blij van. Alles wat we willen zit erop en eraan. (vaatwasser, oven, magnetron, koelkast, diepvries, een heel gave mat zilveren kraan, een afzuigkap van RVS met een glasplaat) Het is in ieder geval allemaal lekker strak qua inrichting. Helemaal ons ding! Hij wordt geplaats in de week van 16 juli.
De badkamer hebben we vorige week al bekeken, maar nog niet besteld. We krijgen in ieder geval een badkamer zonder douche ( ) want dat paste niet ook nog eens erbij. We moeten dus gaan douchen in bad, zoals we dat nu ook al doen. Maar daar tegenover staat dat we een bad van 1,90m bij 90 cm krijgen met whirlpool en bubbels. Een heel gaaf badkamermeubel hebben we uitgezocht, maar gaan we bestellen via het werk van Bert. (met 40% korting )
Gisteren hebben we ook nog een vloer uitgezocht voor in de woonkamer en keuken.
Ik word er echt helemaal blij van.
Dionne iets minder, want die moet telkens mee en slaapt dan veel te weinig. Ik hoop maar dat we het meeste nu gehad hebben, kan ze tenminste weer gewoon haar eigen ritme aanhouden.
Doe vandaag ook lekker rustig aan met haar.
verder is er nog steeds geen ongi te bekennen. Ik ben erg beniwud hoe lang dat gaat duren. Ik ben nu al anderhalve week helamaal van de BV af. Maar nog niets te merken. En al een maand geen pil meer. Ach ja, het zal wel komen…
Ik heb ook nog een foto van Dionne. Kunnen jullie haar ook eens een keertje zien.
Ik moest vorige week Dionne en haar wasmand mee nemen van de zolder. Dat was echt erg leuk volgens Dionne. :inlove:
aaaaaaaaaaaaaaah wat lief!
wat een schattige foto :inlove: :inlove: hellen… klinkt leuk de keuken n de badkamer :inlove: … foto als het af is???
hier alles goed… we lagen gisteren laat in bed want we hebben harry potter gezien… :inlove: dus ff lekker uitgeslapen vanochtend… en ik keek naar buiten… :shock: sneeuwde het… :shock: wel een heel vaag iets na het warme weer van de afgelopen dagen…
naja… ik las ook dat de eerste NOD ook al weer naderen en zag dat ik er zelf ook bijstond :think: :think: wat gaat dat snel eigelijk…naja…
hoest met iedereen…???
@Missygirl1983 wrote:
klinkt leuk de keuken n de badkamer :inlove: … foto als het af is???
In augustus als we erin getrokken zijn, zal ik eens foto’s plaatsen. Maar dat duurt nog zoooooooo lang :lol:
hahahaha… dat maakt niet uit… :mrgreen: als het resultaat maar getoond word… ik kan zolang wel wachten
…
geduld is een schone zaak
Morgen allemaal
Hellen leuke foto. schattig koppie.
en leuk allemaal nieuwe spullen! kan je het nog wel afwachten?
Heb jij gewoon de pil geslikt tijdens de borstvoeding? mag dat?
Angel hoe is het met je rug?
hopelijk iets beter, maar ze zeggen vaak dat 2e dag erger is met spierpijn. hoop het niet voor je.
Esther hoe was je weekendje weg?
Noemi ben je druk? heb je hier tijdje niet gemerkt of?
Heb je al echo en bloed onderzoek gehad dan?
Kim(luna) hoe is het met jou? al iets te bekennen?
En joseetje vandaag nog naar de kapper geweest? en heb je krullen gedaan?
Hoe is het met de zwangeren onder ons?
Hier nog niks te bekennen. probeer vanaf vandaag toch aan de lijn te gaan doen. ik heb namelijk over gewicht en dat kan ook zijn dat mijn ongie daar door weg blijft. ik was gister in eens wel heel erg beroerd en dat heeft ook wel de hele tijd aan gehouden. maar dat kan ook wat anders zijn natuurlijk. we zijn zaterdag lekker wezen winkelen en we hebben hele mooie kleren gekocht voor me vriend. en verder lekker over de markt geslenterd. en sávonds lekker filmpie erop.
gister hebben we de visite ronde gedaan. en er werden paar opmerkingen geplaatst over kids dat ik echt zoiets dacht van merken mensen wat aan ons, mij vriend dacht het zelfde vond het ook heel raar.
ik kon me lach bijna niet houden.
of het was allemaal heel toevallig. me schoonzus liet wel iets door schemeren dat ze de week er voor over kids hadden gehad met onze schoonouders?? en mij vriend zijn vader zei gister echt zo raar ik word nog lang geen opa, en hij keek ons niet aan en op een hele aparte toon en me schoonmoeder die keek mij lachend aan, me vriend zei gelijk dit doet hij extra hij wou iets horen. en me schoonzus vroeg aan ons hebben jullie nog nieuwss, wij zo nee. oo zei ze. me zus is ook zwanger. dus ze werd voor het eerst tante.
naja in het klein beetje uitgelegd, moeilijk om precies te vertellen hoe het nu allemaal ging.
groetjes sab
zooo het is wel heel rustig hier…
hoe is het weer bij jullie?
ik vind het best koud, brrrr :thumbdown:
Hoi allemaal, heb de laatste tijd voornamelijk meegelezen en af en toe sporadisch beetje geantwoord. Had het nl. beetje moeilijk met alle zwangerschappen opeens. Maar nu gaat het wel weer.
Vanochtend terug bloed laten afnemen, gelukkig nu maar 1 buisje. En straks moet ik voor een echo. Heb meteen vanochtend een afspraak gemaakt om alle resultaten met de gyn te bespreken en die staat nu op 6 april.
Esther, jij had vandaag je echo he? Hoe was het? Heb je een foto meegekregen? Mogen wij de echo zien? Spannend hoor!
Sabje, ook wel irritant ergens dat ze zo erover bezig zijn in de familie, dat geeft toch extra druk die je beter niet hebt. Hoop dat het lukt met lijnen en dat je snel een regelmatige cyclus krijgt.
Hellen, wat een schattige foto van Dionne.
Enne, klinkt als een heerlijke keuken. Wat ik zo kan lezen, is dat ook wel mijn smaak.
EJ, hoe vond Elliott de mango??
Francis, heeft Brian al de paastak mogen versieren?
Angel, goed zeg dat je de tuin gedaan hebt. Wel balen dat je nu zo’n last hebt van je rug. Hoop dat het snel beter gaat.
Alles verder ook goed met Darius? En met je oma?
Hallo allemaal,
Hellen, klinkt zeker goed ben benieuwd als het af is hoor.
Missy, haha was ik niet de enige die harry heeft gekeken gisteren, ik ben echt erg heb alle films al meerdere keren gezien en de boeken ook al meerdere keren gelezen als ik er zo overna denk best erg eigenlijk :think:
Sabje, succes met de lijn :thumbup:
Noemi, Ja we hebben een hele mooie paastak! Hij was er helemaal trots op haha, maar hoe is het gegaan??
Nou met Brian gaat alles weer goed gelukkig ik vroeg vanmorgen of hij naar het dagverblijf wilde en hij wou heel graag zei hij, voor de zekerheid nog ff geken of hij geen koorts had maar buiten een snotneus was er niets aan de hand. Gelukkig is het kinderdagverblijf hier bij mij op de kazerne dus als er toch was misgaat ben ik er binnen 3 minuten
Verder heb ik wel een dag dat ik alle vergeet, ik stond vanmorgen voor de poort zonder toegangsbewijs nou die kon ik dus eerst mooi thuis gaan ophalen en toen ik vanmiddag wilde eten kwam ik erachter dat ik mijn portemonix thuis had laten liggen :wall: :wall:
Kortom vanavond maar vroeg naar bed denk ik, ga nu ff de post ophalen
hoi meiden
zondag zouden we naar de efteling gaan stond om half 8 naast me bed en kijk naar buiten REGEN EN STORMEN niet te zuinig ook !!!
we zijn toen maar niet gegaan het weerbericht voor de rest van de dag was ook niet heel erg opwekkend.
afijn toen me moeder belde om 11 uur keek ik naar buiten en scheen de zon
ahhhhhhhh ik kon wel gillen hadden we toch wel kunnnen gaan.
naja afijn toen ik met me hond een half uurtje later buiten liep liep ik te bibberen van de kou dus maar beter misschien dat we niet zijn gegaan
nu gaan we lekker in de zomer een keertje!
zijn s avonds lekker met zn 2 en uiteten gegaan was ook heel geslaagd!!
angel : gaat t al beter met je rug??
hellen: wat een mooie meid zeg !! lekker gevoel he al die nieuwe spullen
alleen wat minder dat je het ook moet betalen he!!
hoe was t weekend iedereen!!
Hoi allemaal,
@loessie, balen dat de efteling niet door ging, maar met hetslechte weer heb je er ook niet zoveel aan.
Ga je nu een andere keer?
@ esther, hoe was de echo, heb je je kleine hummeltje gezien?
Hier is alles rustig.
Als het goed is heb ik mijn ei gehad, dus is het weer aftellen tot mijn nod.
Ik heb er een goed gevoel bij, dat wil zeggen, dat ik hem in ieder geva, niet later dan de 34e dag verwacht :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
hallo allemaal!
zo mijn eerste bijdrage in het nieuwe deel!
hier alles ok, vrijdag mijn ei dus deze week lekker voor het eerst gericht klussen :inlove:
hoop dat het verder met iedereen ok is
verder druk hier, zal later deze week wel weer reageren!
liefs amy
hallo allemaal… hier was ik ook weer ff… vanmiddag enthousiast begonnen met post rondbrengen ga ik halverwege niet giga door mij enkel
aaaaaauuuuwww… heb er nu erg last van…dus maar ff met de poot omhoog en morgen maar verder zien…
@Sabje… goh kan me voorstellen dat het irri is als er alleen maar gevist word naar zwanger zijn… en ik las dat je wilt afvallen… :thumbup: succes meid… hoeveel wil je afvallen???..hoop dat die ongi snel komt…
@noemi… :hug: ik snap wat je bedoelt meid hoor… ik had ook ff een slik moment… maar anderzijds was ik weer blij voor hun… :hug: ben ook wel blij dat het hier ook over allerdaagse dingen gaan… dan ben je er onbewust ook al minder meebezig… tenminste ik… :hug: voor jouw…
@francis… nee ik ben ook wel een harry freak hoor… hahaha kan niet wachten tot de nieuwste film uit is… ik ben wel gestopt met lezen want ik vond de films een beetje tegenvallen toen ik het verhaal al kon… de personages uit mijn hoofd kwamen niet overeen met die uit de film :mrgreen: :mrgreen: hahaha…fijn dat het beter gaat met brian…
@loessie… balen van de elfteling… maar gelukkig loopt deze niet weg en komen er vast meer dagen… alleen dan moet het iets warmer zijn :mrgreen: fiijn dat jullie avond wel erg leuk was…
@lotte… nou afwachten dan maar… :mrgreen:
@jose… hoest nou vandaag… heb je al een afspraak bij de kapper…???
Hallo,
Missy, Nou beterschap hoop dat het snel overgaat! ik heb ook nog steeds een dikke enkel van een maand geleden en dat kan goed 6 maanden zo blijven zei de arts (wel zonder pijn) dus kijk niet gek op als het ff duurt :thumbup:
Loessie, Jamer he dat het van dat kl@#te weer volgende keer beter
Ik hoop dat het morgen beter weer wordt ik word hier een beetje verdrietig van.
Missy, beterschap met je enkel. Balen zeg! Zorg dat je je voet op kussens legt (dus dat je been omhoog ligt), dat zal helpen tegen de zwelling.
Loessie, balen dat je niet naar de efteling kon, maar nu heb je weer iets om naar uit te kijken in de zomer!
Esther, hoe gaat het met jou? Hoe was je weekendje? En je echo?
Vandaag dus geweest voor de echo. Blijkt dat ik wel heel veel follikels heb (had er in mijn rechtereierstok een tiental), maar dat ze allemaal te klein zijn. Rechts zat er eentje van 7mm maar dat is blijkbaar te klein voor dag 14. Links zaten er ook een paar, maar daar weet ik de grote niet echt van. Heb het nog niet echt kunnen bespreken, want het was een doktersassistente die me geholpen heeft. Moet op 6 april alles met de gynaecoloog bespreken, dus nog even afwachten.
Wat de assistente wel zei is dat dit bij veel vrouwen voorkomt en dat ik waarschijnlijk hormonen zal moeten slikken om een eisprong op te wekken. Nouja, even heel kort gezegd natuurlijk, want de juiste behandeling wist zij ook niet, die moet ik bespreken met de gyn. Komt er toch in ieder geval schot in de zaak.
Hee meiden,
Daar ben ik weer, ik heb nog niet alles teruggelezen maar dat ga ik zeker nog doen!
Ik heb vanavond de echo gehad, alles zag er goed uit!
hij/zij spartelde vrolijk door het beeld heen.
de armpjes en beentjes gingen steeds omhoog.
ik heb 2 foto’s geplaatst, je kunt ze zien bij showforum maandtopics, maar ik kan ze hier ook wel even neerzetten.
ik reageer later nog op jullie hoor!
esther wat een mooie foto’s! geweldig om zo je kindje al te zien…
noémi fijn dat je nu wel al wát duidelijkheid hebt!!!
de rest; fijne avond!
O en volgens de echo ben ik ongeveer een week verder dan ik zelf dacht.
dat zag ze gelijk.
de baby kwam in beeld en toen zei ze, nou jij bent geen 11 weken hoor.
Je bent echt wel verder.
toen dacht ik gelijk dat ik een maand verder was maar zo werkt dat nou ook weer niet.
blijkbaar zit er nogal wat verschil in ontwikkeling met 11 of met 12 weken en zij zien dat gelijk.
ik ben nu 4 oktober uitgerekend.