Het eerste kwartaal 2007 stoppers | al 5 zwanger (deel 7)

Hallo,

Nou hier gaat het nog niet zo lekker met Brian hij had straks 39,8 toen heb ik hem onder een koude douche gezet daarna meteen 40,3 en nu is het aan het zakken voor ik hem in bed legde was het al gezakt naar 40 over 3 uurtjes maak ik hem weer ff wakker om te temperaturen en hem weer wat water te lapen drinken, hij moest echt huilen en hij wist zelf niet waarom.

Nou ook goed nieuws ze hebben gebeld en bij godsgratie er is toch een plek voor hem geregeld al zijn ze dan wel een tijdje over bezet maar die vrouw vond het ook belachelijk en zei dat hij gewoon naar school moest.

Nou beslastingen…zucht…we hebben alles hier al klaar liggen en we hebben gelukkig iemand die het doet maar ik zal niets terug krijgen.

Sorry dat ik nu ff niet op iedereen reageer :oops:

Hey hallo

Hier is het ook mooi weer geweest!! Lekker in de tuin bezig geweest, Thijs ook lekker meegeholpen op zijn manier dan, dat is zo schattig.

Angel heb je ge p-b’t hoor met mijn nieuwe nod en nog een persoonlijk stukje (had ik ook nog niet gedaan)

Joseetje hoop dat je snel je positiekleding aan kan :wink: , en zo de voorjaars/zomercollectie in de kast kan laten hangen. Volgend jaar maar weer, als je weer lekker in shape bent. Ok en ik lees nu dat je morgen gaat winkelen :dance: :dance: nog beter dus, nieuwe outfit is nooit weg.

Petra het zou wel heel bijzonder zijn zou je weer het HELLP syndroom krijgen( je kansen zijn hetzelfde als de onze), je staat straks onder extra streng toezicht, komt dus helemaal goed. Als het zover is probeer lekker te genieten van je zwangerschap!! :-*

Missygirl Wat een uitzoekerij he die belasting. Gelukkig hebben wij nu een boekhouder voor het bedrijf van mijn vriend, geen papierwerk meer voor ons dus :dance:

Francis Wat vervelend dat die kleine man nog steeds niet lekker is, vertroetel hem maar lekker, wat zal hij zich rot voelen.

Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer even :slight_smile:

@Angel; fijn dat het werken goed gegaan was bij Darius en extra goed dat ze op hem letten !! Dat zal jou ook een goed gevoel geven…

@Francis; Fijn dat je een plekje voor Brian hebt !! Scheelt weer een hoop stress :lol: . Zielig als ze zo ziek zijn hè?!? Veel beterschap met je ventje… :hug:

@Missy; “lachen” hè die belastingsh@t :wink:. Ik moet de boel ook nog uitzoeken en inleveren voor 1 April :? , maar omdat ik net m’n nieuwe werk erbij heb èn zwanger ben stel ik het steeds uit… :shifty: Morgen moet ik ook de hele dag werken en zondag gaan we schaatsen en hebben we een feestje en dan is het alweer maandag en heb ik nog steeds niets gedaan…maar goed, onder druk presteer ik prima :mrgreen:

@Mar; grappig hè als die kleintjes “meehelpen”…meestal heb je er zelf veel meer werk aan en lopen ze steeds in de weg en schiet het dus helemaal niet op, maar dat geeft niks, dat is het genieten van je kids voor mij. Wij hebben vandaag ook weer staan scheppen en graven enzo. Hier was het de hele dag heerlijk weer :smiley: . M’n zoontje en ik zijn nog naar het volgende dorp gefietst om een bakkie kibbeling te halen. Ook 1 van m’n zwangerschapsverschijnselen; ik kon aan niets anders meer denken, dus dat moest gebeuren :mrgreen:

@Petra; Ik begrijp dat je extra bang bent hoor als je het al eens meegemaakt hebt ! Maar de kans is bij jou toch net zo groot als bij een ander? Probeer om er niet al te veel aan te denken…stress is funest…

Er viel me nog iets op en ik hoop dat je het niet raar vindt dat ik er iets over zeg; Jouw kindje is nog heel klein zie ik, ben je nu al aan een tweede toe ? Als ik naar mezelf kijk had ik echt een jaar nodig om weer een beetje tot mezelf te komen. Misschien scheelt het dat ik heel lang borstvoeding heb gegeven. Maar goed, iedereen heeft een ander gevoel natuurlijk en dat is maar goed ook !!

Spannend dat je verschijnselen hebt ! Succes en sterkte met wachten…

@Joseetje; Gefeliciteerd met het witte puntje !! :mrgreen: en wat heerlijk dat je gaat winkelen, lekker wat voor jezelf kopen, geeft een goed gevoel :smiley: . Maar op zich is het natuurlijk helemaal niet raar dat je je kleding nog niet aan kan !! Het heeft gewoon wat tijd nodig en anders maar nog meer nieuwe kleren kopen :wink:

@Sabje; Ik denk dat iedereen wel snapt dat je hier niet elke dag bent hoor ! Het is ook wel goed om het een beetje los proberen te laten, hoe moeilijk dat ook is, als je graag iets wilt ben je er ook steeds mee bezig. Dat is heel normaal. Een dikke :hug: voor jou meid.

Even een up-date over mezelf; Het gaat goed :smiley: . Ik ben wel heel erg moe, ik doe 2 tukkies per dag :oops: . We zouden het onze ouders op 7 april gaan vertellen, maar dat gaat niet…ik begin echt enorm op te zwellen en kan geen broek normaal meer aan. Ik dacht een paar rokken te proberen, maar dat accentueerd alleen nog maar meer :think: . Ik ben slank van mezelf en draag bijna altijd strakke kleding, en er stulpt nu echt al een buikje uit :mrgreen: .Volgend weekend gaan we naar mijn schoonouders op verjaardag en gaan we ook bij mijn ouders langs. We zitten er over te denken om het ze dan maar te vertellen. We wilden eigenlijk uit eten gaan en het ze tegelijk vertellen, maar we kunnen onmogelijk voor die tijd iets plannen omdat de agenda’s van iedereen al gevuld zijn en mijn schoonouders 150 km verderop wonen en ze dus niet ‘even’ alleen voor de koffie uitnodigen.

Ik wilde graag weer meedoen aan Moeders voor Moeders, maar helaas halen ze niet meer op in mijn gebied…

Nou meiden, ik ga er weer vandoor. Een dikke :hug: voor iedereen die het nodig heeft…

grtz Marlijn

hallo meiden

ben de laatste tijd zo snel moe en was vandaag op me wek constant misselijk en duizelig heel irritant!!!

ben gister met een vriendin wezen kijken bij de tweeling van haar zus

die zijn nu 2 weken een meisje en jongen !! geweldig

heb de kleinemeid haar fles mogen geven echt vlinders schoten doorme hele lichaam heen niet meernormaal heb echt een uur naar dat kleine wondertje zitten kijken ze had lach stuipen zo mooi om te zien.

ik kan niet wachten …

sorry voor dit ego berichie …

groetjes loessie

Hallo,

Marlijn, Is niet erg hoor 2 tukkies per dag ik ben niet zwanger maar ook ik slaap nog wel eens smiddags en ik ben 25! :smiley:

Mar, Is de tuin nou helemaal bijgewerkt??.

Petra, Is je maag inmiddels al een beetje tot rust gekomen? En je angsten zijn natuurlijk heel begrijpelijk maar je zou het ook, als is dat moeilijk inderdaad reeel moeten bekijken hoe groot de kans op herhaling is maarja dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.

Nou ik ga ff bij de kleine man kijken en dan ga ik zelf lekker slapen

bay bay

Nee Francis ik ben nog maar net begonnen met snoeien en netjes maken en dan komen natuurlijk weer wat nieuwe plantjes. Dus nog genoeg werk aan de winkel.

Hoe is het vandaag met Brian??? Knapt hij al wat op

Marlijn lekker he als je nu ergens trek in hebt kan je het voor je gevoel ook gewoon doen( bv kibbeling) en rust maar lekker uit hoor. Had ik zelf ook erg last van bij Thijs, moest onwijs veel slapen.

Zo ga ff Thijs op zijn bed leggen, spreek jullie vanavond weer, ga vannacht de nachtdienst in dus ga zelf ook ff een tukkie doen!!

Doei Doei

halllooo allemaal…

effe een ego berichtje hoor :oops:

hier is alles goed… heb vandaag eerst boodschappen gedaan en nu ga ik zo heerlijk met marcel gourmetten alvast voor zijn verjaardag…(hij is 20 maart jarig) Heb er wel zin in ff heerlik met z’n tweeen gezellig te zitten en lekker te eten…

dus ben er vandaag niet meer… :mrgreen:

@jose… is het gelukt met winkelen… ben benieuwd wat je gehaald hebt/… :-*

Missy, was het lekker het eten bedoel ik dan he :lol: ??

Mar26, Nou je bent zeker vandaag niet veel opgeschoten tenminste als het bij jullie net zo klote weer als hier in Brabant.

Joseetje, Zie je er weer tiptop uit na vandaag?

Brian is nog steeds ziek nu heeft hij 39.3 hij ligt al de hele dag op de bank te kijken hoe wij alle deuren beneden aan het schilderen zijn, een piepklein voordeeltje hij kon nu niet in de weg lopen :oops: :smiley:

Neeeee hij moet snel beter worden dit is zo zielig zon duf mannetje op de bank.

ik ben geslaagd, leuke broek met leuke trui, leuke ketting erbij, en omdat randy mijn oude zonnebril niets vond heb ik ook nog maar een nieuwe uitgezocht.

randy heeft nog gezegd dat als ik het leuk vind dat ik maadag maar even een afspraak met de kapper moet maken, gewoon voor een leuke frisse coupe, hij probeert me richting krulletjes te praten en het lukt hem aardig :mrgreen:

maandag ga ik hier nog even in het centrum kijken voor wat leuks, evne op het gemakje, want hoe lief randy ook is, het blijft een man 8)

hier is het eten klaar…mmmm lekkere lasagne

liefs josé

heerlijk jose zo’n dag en dan ook nog ff naar de kapper in opdracht van je man :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: lief :inlove: …

hier alles goed… we hebben heerlijk gegeten… we zijn om 4 uur begonnen en eigelijk nu pas gestopt… heerlijk lekker rustig aan doen en dan weer ff rustig zitten en daarna weer verder eten…

leuk zo’n heerlijke relaxte dag :inlove: :inlove: …

nou ga zo weer ff smallville zien,…

Joseetje, leuk joh nieuwe coupe mijn haar zit altijd het zelfde ik heb heel lang dik haar tot op mijn kont en ik durf het niet af te knippen veel te bang dat ik spijt krijg haha.

Esther, lekker joh wij hadden pizza van de lidle niet echt origineel maar wel snel klaar :smiley:

Morgen als Brian zich beter voelt gaan we de paastak versieren dat wilde hij heel graag vandaag doen :snooty: maar hij kon niet eens 2 minuten op zijn beentjes staan dus mama zei maar dat we het later deden als hij beter was

Jeetje, wat is het rustig vanavond.

Allemaal schaatsten aan het kijken?

idd rustigg hier

morgen lekkr naar de efteling hoop dat t weer een beetje mee gaat werken

@ de zwangere dames : gaat alles goed nog geen echte zwangerschapskwaaltjes te bekkennnen of begint t al te komen.

gr loessie

zo ff snel ego berichtje van hier :wink:

heb de hele dag in de tuin gewerkt :dance: hij is bijna af :dance:

ben dus behoorlijk gebroken nu :mrgreen:

morgen hoop ik weer ff te kunnen reageren :-*

Leuk zeg, naar de efteling.

Ik hoop ook voor je dat het weer een beetje meewerkt.

Veel plezier.

@loessie… en en en is het leuk in de efteling???

@angel… fijn dat je tuin bijna klaar is…vandaag een rustige dag om bij te komen van het harde werken???

Hier is alles goed…we hebben heerlijk uitgeslapen vandaag… zijn ff op koffievisite geweest bij mijn ouders en bij mijn schoonouders en nu heerlijk thuis…

zal zo ff de post sorteren zodat ik morgen gelijk rondrengen kan als ik uit de stad wegkom… moet namelijk nog een cadeau kopen voor marcel…

naja… ik kom maybe straks nog wel ff terug om te kijken wat jullie beleefd hebben… :-*

hoi dames

Hier gaat het z’n gangetje. Had begin vd week wel soort ongi kramp. Dat kon goed de ei-sprong zijn, maar gisteren had ik het weer. Heb het maar beide keren in de agenda geschreven.

Loessie, hoe was het in de efteling? en het weer?

Hier hebben zo’n beetje alles gehad wat maar kon. Regen, natte sneeuw, hagel en tussendoor steeds het zonnetje.

Esther, hoe was je weekendje weg?

Marlijn en lady c, gefeliciteerd met het positieve nieuws.

Francis, knapt Brian al een beetje op?

Angel, fijn om te lezen dat het weer beter gaat met Darius. Goed dat zijn collega’s een beetje op hem letten.

Ik heb je in een pb-tje gestuurd met mijn persoonlijke stukje.

Ejb, ik zie het snoetje van Elliott helemaal voor me met het dat “overheerlijke” nieuwe fruithapje.

Het lukt me niet op iedereen te reageren. Sorry hiervoor, maar ik leef met jullie mee.

groetjes Nense

Hallo,

Brian is inmiddels weer een beetje bij getrokken hij heeft geen koorts meer alleen nog de hele dag een snotneus dus heb de hele dag met een zakdoek achter hem aangelopen.

Loessie, Hoe was het in de efteling ik geloof niet dat het weer echt mee zat he?

Missy, Hopen dat het morgen mooi weer is een kadeau kopen in de regen is ook niet echt wat he.

Esther, ik ben ook benieuwd hoe was je weekend?

hoi hoi

weer ff vrij ego sorry :oops:

zo gisteren iets te fanatiek in de tuin bezig geweest :? heb ongeloolijke last van m’n rug

kan Luna nauwelijk optillen dus hopen maar dat het morgen weer beter gaat…

Angel, beterschap met je rug :thumbup: