Het duurt zo lang!

Is het normaal dat mijn dochter met gemak een uur over het voeden doet?



Ik vind het vrij lang duren voor ze echt verzadigd is.

Als ze dan verzadigd is dan kan ze ook vrij lang slapen.

Maar het begint mij wel een beetje op te breken.

Heb van het weekend zelfs als KV gehaald, maar ik heb het haar nog niet gegeven.



Afgelopen week is ze 300 gram gegroeid dus dat zit ook wel goed.



Gaat de duur van een voeding nog veranderen?

Of zijn er redenen waarom ze er zo lang over doet?



Overdag heb ik wel de tijd, maar ik zit met schoolgaande kinderen en moet dus geregeld op pad om hen te brengen en te halen.

Vooral 's ochtends gaat lastig worden omdat ik dan gewoon de tijd niet heb om een uur met haar te zitten.

Dat zal vast snel beter worden hoor!

Mijn zoontje deed er 45/50 min over, en kan dat nu nog wel willen, maar is vaak ook na tien minuutjes klaar. Dat was met een week of vijf, zes denk ik al.

Ik ben het helemaal eens met Lune. En als zo’n lange voeding een keer te lang duurt omdat je echt wat moet (bijv naar school brengen), dan zou ik haar gewoon zodra je terug bent van school oid weer aanleggen.



Ze zal gauw sterker worden en dan gaat het steeds vlotter! Ze groeit wel supergoed zeg :thumbup: [/list]

Weet je zeker dat ze ook de hele tijd drinkt? Of valt ze ondertussen in slaap en sabbelt dan wat?

Misschien proberen om dan af te koppelen (alsof je een raket bent :oops: :smiley: ) en later verder te gaan? Dan leert ze misschien ook dat ze er een beetje bij moet blijven?

Het ligt natuurlijk wel erg lekker :wink:

@Marlous79 wrote:

Weet je zeker dat ze ook de hele tijd drinkt? Of valt ze ondertussen in slaap en sabbelt dan wat?

Misschien proberen om dan af te koppelen (alsof je een raket bent :oops: :smiley: ) en later verder te gaan? Dan leert ze misschien ook dat ze er een beetje bij moet blijven?

Het ligt natuurlijk wel erg lekker :wink:




Ik hou het wel in de gaten dat ik haar geregeld hoor slikken.

Ze valt weleens in slaap en laat dan vaak los, op die momenten stroomt bij mij de melk eruit.

Ik denk dat ze in al die tijd dus ook echt wel wat binnen krijgt.



Wanneer ze alleen nog maar sabbelt koppel ik haar wel af.

Maar vaak schiet ze dan wakker en wil ze weer hebben.



iig bedankt voor jullie antwoorden.

We zetten nog maar even door, ze is ook nog maar klein natuurlijk.