Het duurt allemaal wat langer en nu bij de GYN. Wat nu?

Ik ben een dec04/jan05 stopper en op dat forum schrijf ik al een zeer lange tijd mee. Nu vroeg ik me af hoe het met de mensen gaat die ook bij de gyn lopen. Ik ben in aug voor een eerste afspraak gweest nu blijkt in okt dat het zaad van mijn hubbie niet helemaal goed is en mijn cyclus is geen peil op te trekken. We moeten morgen terug komen voor de 2e uitslag van zijn zaad en dan weten we meer wat we kunnen gaan doen. Hoe gaan jullie hier mee om? En wat heeft de gyn allemaal al voorgesteld?

hoi Tamara,



helaas kan ik je nog weinig vertellen, omdat mijn eerste afspraak a.s. woensdag staat gepland met de gyneacoloog (fertiliteitsarts).

Ben jij doorgestuurd door je lange cyclussen, aangezien je nog geen jaar bezig bent?



Ik wil je in ieder geval heel ver succes wensen met je bezoek morgen. Ben je al zenuwachtig???



Ben je al wel eens zwanger geweest?

Nog een tip, ben je al begonnen met temperaturen?



groetjes Suzanne

o,o



Ik lees net dat ik niet zo goed gelezen heb. Sorry.



Ik vind het allemaal wel moeilijk. Ben erg onrustig. Ik ben bezig vanaf juli 2004. Ik heb wel al een BBZ en w.s. een vroege miskraam gehad. Nu gebeurt er dus niets en mijn temperatuurgrafieken zien er een beetje vreemd uit, net alsof ik geen eisprong heb :cry:

Toch ben ik in ieder geval 1 keer zwanger geweest, dus hoe dat dan kan. Allemaal erg verwarrend. :frowning:



Ik kan af en toe heerlijk uit huilen bij mijn liefie. Gelukkig



Hoe ga jij er allemaal mee om en je partner?



groetjes Suzanne

ik kan het met hubbie allemaal goed bevatten

ben wel ontzettend zenuwachtig voor morgen

voor ons is het alweer de 3e afspraak en tempen doen ik al vaker



ik ben in het verleden wel eens door de pil heen zwanger geweest helaas werd dit een mk

en nu we bezig zijn wil het maar niet lukken



ik ben inderdaad door gestuurd door de HA voor mijn cyclussen



Jij succes woensdag

Hoi Tamara



mijn cyclus is ook onregelmatig en mijn hussy heeft ook wisselende uitslagen. Ik heb toen clomid gekregen om m’n cyclus wat beter te regelen. Bij mij hebben ze nog wat andere onderzoeken en behandelignen gedaan nu zijn we voor de 2e keer bezig met IUI



gr,

marientje

Ben benieuwd laat me even weten hoe het gaat



Ik vertrek nu naar de GYN en laat t straks wel weten

Hoi Marientje,



De uitslag van het zaad van hubbie was goed dus geen problemen ook mijn eisprong was goed. We hoeven dus nog niet aan iui of ivf te gaan denken. Ik mocht wel al hormonen gaan slikken maar wij hebben gekozen om het niet te doen. Ik mag van de Gyn eind deze week een test doen en als ik zwanger ben mag ik met 7 weken een echo komen maken. Ook mocht ik in de komende maanden zwanger worden dan mag dat ook. Tevens als ik me bedenk van de hormonen hoef ik maar een afspraak te maken. Dus wij gaan er voorlopig saampje weer even flink tegen aan!!! Hubbie was zeer opgelucht en bij mij valt er ook een last van mijn schouders!!!

hoi,

Wat ontzettend fijn Tamara.

Ik hoop (zie dat het je niet-ongi dag is) dat je zwanger bent. Misschien zijn de zenuwen nu ook wel wat meer weg.



groetjes Suzanne

Hoi Tamara,





Inderdaad fijn dat alles meeviel bij de gyn suc-6 met wachten of je nu zwanger bent…spannend



gr marientje

Vanochtend was de temp laag maar nog steeds niet ongi dus ik weet het allemaal niet meer.



Hoe gaat het met jullie (Suzanne en Marientje)???

hoi tamara



ik heb morgen 1 wachtweek achter de rug nog 1 week te gaan en dan mag ik testen en weet ik of de IUI aangeslagen is.



gr marientje

spannend ik zal voor he :thumbup:

laat je t even weten???

tuurlijk jij ook he



gr marientje

ALTIJD HE



HIER NOG STEEDS WITTE AFSCHEIDING

hoi,

Hier even een update van mij.

ben gisteren naar de gyn geweest. hebben mij even inwendig onderzocht, echo gehad en uitstrijkje gemaakt voor eventueel chlamidia.

verder zag het er normaal uit.



Ook heb ik wel gewoon een eisprong naar zijn mening :dance:



Nu mogen we pas in maart 2006 terugkomen, een jaar na de Buitenbaarmoederlijke zwangerschap. (als ik dan nog niet zwanger ben :pray: :pray:





groetjes Suzanne

Nou mooi zo gelukkig maar!!!



hier ben ik inmiddels ongesteld

sniksnik :cry:

balen tamara…



gr marientje