het dekentje

Hier ook al weken…eigenlijk de hele zomer al, lekker 's avonds onder mijn IKEA dekentje op de bank…zalig :thumbup:

Ik heb het niet snel koud en een deken op de bank heb ik nooit. De kachel is hier ook nog niet aan geweest. Het is nu 20 tot 21 graden in huis en bij 19,5 slaat ie aan. In de winter staat hij op 20,5 's avonds.



Ik krijg het altijd spaansbenauwd als ik ergens ben waar het warmer is in huis.

eergisteren ff de verwarming rustig opgebouwd aangezet.

ff de vochtigheid uit huis jagen , had 3x een regenbui over me heen gekregen en kreeg het maar niet warm .



het was gewoon kil in huis , toen het lekker begon op te warmen , de verwarming weer langzaamaan terug gedraaid en nu staat ie gewoon op 18 graden.



gisteravond zat ik er wel aan te denken om hem ff aan te zwengelen , maar heb gewoon ff een truitje aan gedaan , daarna lekker gedouched en warm mn bedje in gedoken .

hier ook dekentje op de bank

heerlijk!!! en de kachel blijft mooi nog ff uit

en als ik het echt koud krijg dan doen we hier de gelhaard aan

heerlijk hoor en het geeft veel warmte en is nog gezellig ook

hier stond de afgelopen dagen de verwarming 's ochtends wel even aan… als we uit bed kwamen, was het 17 graden in de woonkamer… m&m en ik vinden dat niet erg, maar voor Toob (enorme koukleum) en voor de kleine M toch de verwarming 's ochtends even aan!

hier ook door de zomer heen wel de deken over op de bank hoor… ligt in de kast voor het grijpen en ik ben ook best een koukleum, dus heerlijk onder het dekentje op de bank :thumbup: .



Laatst 's avonds heerlijk de kaarsjes aangehad en met die regen telkens hebben we ook ivm de klammigheid de verwarming 2x aan gehad. Het bleef gewoon kil in huis toen.

kan het trouwens ook aan de kat merken dat het midner lekker is buiten… die is veel meer binnen te vinden en komt weer lekker bij je kroelen op de bank :lol:

Dekentje met mouwen in de aanbieding bij de action, die moet ik dus nog scoren he :mrgreen:

Verder altijd een fleece deken en vanmorgen de verwarming ook aan. Ik doe niet aan principes op dat vlak. Koud is koud, en warm is warm.



Ik krijg wel de neiging om mijn inrichting weer om te gooien. Warme kleurtjes enzo :oops:

Verwarming nog niet maareh… Mie luuuuuuuuuuf my dekentje! :inlove: :inlove: :inlove:

verwarming pas als echt nodig is, is vaak nog wel warm in huis



maar als ik op de bank zit/lig/hang savons heb ik altijd een lekker fleece dekentje hoor :inlove: heerlijk warm

nee hoor, al had ik het afgelopen maandag serieus koud.

heb wel al hoge schoenen voor ella gekocht en een winterjas :oops: voor als het nog kouder wordt. ik laat me niet meer overvallen!

Ken je het lodgerspul… Ik heb er 3 dekens van gekocht, 2.20 m!!!

Dus ik lig in mijn eigen wrapper :mrgreen: Heerlijk warm.

Nou, ik lig weer met mn dekentje op de bank hoor :mrgreen:

hahaha ik heb ook al mijn heerlijke trui aan :inlove:



mijn dekentje ligt in de auto… en die is er met zijn baas vanavond vandoor…komt pas laat weer thuis…





maaruh de kachel…neee dat weiger ik nog hoor… ik probeer het tot min. eind september vol te houden… :shifty:

Sinds vorige week zit ik ook alweer met dekentje op de bank :inlove:

Ik zit nu ook met mijn dekentje op de bank…

Altijd jammer dat de zomer weer afgelopen is, maar stiekem vind ik dit ook wel weer lekker.

En dit ding gaat 13 sept nog camperen :mrgreen:

Nope, nog geen dekentje hier, wel 1x de verwarming aan gehad :thumbup:

@pooh wrote:

En dit ding gaat 13 sept nog camperen :mrgreen:




:clap:

Hier is het binnen altijd heerlijk koel in de zomer en warm in de winter. Dus ook al veel onder mijn plaidjes gehangen en van de week zelfs mijn fleece vest aan gedaan. Weiger de verwarming aan te zetten.