Wie heeft deze ongebruikt liggen? En wil hem wel kwijt ?
Je krijgt hem als je bij de rabobank zit en een rekening opend voor je kleintje.
Je zou mij er heel blij mee maken.
oei.
ja die heb ik wel ja. maar ergens. en dan zeg ik echt érgens denk achter het schot, maar weet het niet zeker… We gaan daar binnenkort opruimen, áls ik hem tegenkom, zal ik hem apart houden, als je hem dan nog niet hebt
Owkido :thumbup: :dance:
Zoek gewoon verder. Op mp staan ze wel ,maar ja is dan wel de vraag hoe de staat van het boek is.
die van ons is dat ik weet gewoon echt nog helemaal nieuw maar ik kijk als ik hem gevonden heb wel of je hem nog nodig hebt. of eh, stuur mij over een week even een pb’tje ter herinnering
dank je wel, wacht ik even op jou zoektcht en zal je tzt mailen ter herinnering :thumbup:
Maar mocht iemand hem ook nog hebben dan hoor ik het graag natuurlijk
Ik ben gelijk naar zolder gerend en raad eens… ik heb 2 splinternieuwe " boek van Ikke" liggen :mrgreen:
Ik ben niet iemand die trouw zo’n boek bij houdt, 1- tje kregen we bij geboorte van Luca en de andere voor Dion.
Owwww wat wil je er voor hebben ?
1 is genoeg denk ik :think:
Maar als je ze kwijt wilt, wij hebben voor wendy 1 die houden we bij en willen voor de 2e ook graag :inlove:
Ik hoor wel van je, :-*
Ik heb je een pb terug gestuurd :mrgreen:
Maar krijg je ze nu niet meer bij de Rabobank dan?
hoi hoi dank je,
ik zie hem wel tegemoed. Ik weet het niet of je ze nog krijgt.
Er zit een verhaal achter, zus is niet bij rabo,maar wil graag wel het boek.
Nu zo is het top opgelost, ze weet er ook nog niet van en dus ga ik haar blij maken vrijdag :thumbup: :dance:
Nou leuk cadeautje toch, ik vind het een leuk boek. Alleen ben ik niet zo van het bijhouden van zoiets :oops:
Morgen moet ik naar cb en dan breng ik hem gelijk naar het postkantoor
:dance: :dance: ik had vandaag bijnaaaa mijn mond voor bij geroepen :roll: haha waar je al niet blij van kunt worden hé ?
Dank je wel ! Ben er echt blij mee als ie er 1 maal is en ik vrijdag het haar kan geven. Weet zeker dat ze het leuk vind.
:dance:
Mooi dat monique heb gevonden heeft, ik namelijk nog niet Hoef ik ook niet meer te haasten en te zoeken
Heb je zoveel rommel in huis dan Amy? :think: :lol:
whaha amy had hem op zolder liggen… mijn definitie van zolder is
rommelpakgedeelte @home :inlove:
Nee Amy dank je wel in ieder geval voor
t aanbod.
:-*
haha nee Mo, hij zou ergens achter het schot in Jaydens kamer moeten liggen Maar daar zijn nadien ook alle babyspullen achter gekomen. Die moeten we binnenkort toch weer tevoorschijn halen, maar toch
fijn dat je het boek nu in elk geval hebt Bianca! :dance:
Zo’n kamer hebben wij hier in huis echt niet :liar: :liar: :mrgreen:
Ik heb zo’n kamer ook niet :mrgreen: Woon heel klein maar ben van groot gekomen… ik heb dus zo’n kamer gecreeerd bij mijn zus op zolder :lol: ( daart staat mijn opslag)
je bent maar fijn klaar met zo’n zus !!! :inlove:
handig zo’n zus! :lol:
Lief dat je daar je spullen mag stallen :thumbup:
Enne heb je hem al binnen? Ik hoop wel dat hij in goede staat aan komt