Het bij 1 kind houden?

Oh, ik dacht dat je nog iets jonger was, maar idd nog tijd genoeg :slight_smile:

@Affie wrote:

Tijdens de hele zwangerschap van Nika was ik overtuigd dat ze NIET de laatste was. En vanaf dat ze geboren is, is er een bepaalde rust gekomen… In de zin van: het is goed zo. Ze was absoluut niet moeilijk of wat dan ook, maar sinds ik haar heb voelen we ons zó ontzettend compleet! Ik heb me er helemaal op ingesteld dat dit het is, 2 kids. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat hier ooit een 3e komt. :slight_smile:

Idem. :mrgreen:

Wij waren eigenlijk na onze 2 jochies “klaar”, ondanks dat we toch wel het gevoel en idee hadden; ooit gaan wij voor een 3de!

Maar in de 1ste instantie waren wij klaar haha.

Toen begon het toch te kriebelen, en hadden we zoiets vanne; nou als Yari wat ouder is (ook om mij niet teveel te belasten tijdens de zwangerschap met tillen etc.).

Maar moeder Natuur vond dat het nu al rijp was voor een 3de wonder, dus huppa door de pil heen.

Weinig keus :inlove:

Ik hoop dat ik dadelijk echt de rust ook heb, dat we ook in mijn hartje compleet zijn! Maar ik denk het wel haha!

En zeker twijfels zijn er altijd, tenminste hier waren ze er ook hoor. Maar dat was meer praktisch, niet qua emoties.