Hersteloperatie en in verwachting raken....

Hallo allemaal,

deze vraag is niet namens mij persoonlijk maar namens iemand die mij dierbaar is.

Zijn er hier KoK-ers of kennen jullie iemand waarvan de man gesteriliseerd is geweest en bij wie een hersteloperatie is uitgevoerd? En hoe is dit gegaan?

Is de vrouw toen in verwachting geraakt? Is dit spontaan gebeurd of is dit via de medische molen gegaan? En hoe lang heeft dit allemaal geduurd?

liefs van Marloes.

Ik zet je bij ‘zwanger worden’ neer ik denk dat je daar meer info krijgt aangezien er daar een kletstopic over is met dames die hiermee te maken hebben :slight_smile:

VOlgens mij staat dat topic bij ‘als zwanger worden langer duurt’. Weet t niet zeker hoor… :shifty:

dacht al… wanneer heeft jouw hub zich laten helpen?! :lol:

Ken dus iemand. die heeft een hersteloperatie en zijn (2e) vrouw is spontaan zwanger geworden, heeft niet zo heel erg lang geduurd…

@mereltje85 wrote:

VOlgens mij staat dat topic bij ‘als zwanger worden langer duurt’. Weet t niet zeker hoor… :shifty:

Volgens mij hier :slight_smile: klikkerdeklik

Een kennis van me heeft zo’n hersteloperatie gehad. Hij moest daarna nog terug voor controle om te kijken of alles gelukt was… maar dat hoefde niet meer gecontroleerd te worden :mrgreen: … er was al bewijs!