Herkent iemand "kriebels" in de buik??

Hallo allemaal!

Ik volg dit forum al een aantal jaar, zo leuk vind ik het! Niet omdat ik zwanger was, maar ik was kraamverzorgster en vind het altijd leuk om verhalen erover te horen/lezen.

Nu heb ik me maar aangemeld omdat ik graag jullie mening wil horen.

Ik heb sinds een paar dagen een ontzettende kriebel in mijn buik!

Het lijkt op en soort hele erge verliefdheid, maar dan net iets meer onder in mijn buik. Ook heb ik het gevoel zwanger te zijn, maar dat denk ik wel eens vaker. Deze kriebel heb ik nog nooit eerder gehad, en ik vraag me af of iemand dit herkent. Vooral omdat ik ook al een paar dagen het gevoel heb ongi te worden, pijn onder in mijn rug heb, mega zin in sex (mijn vriend heeft een super week gehad) en de bultjes op mijn tepels duidelijker zijn. Verder heb ik niet echt klachten, behalve dan die kriebel… Die is zo duidelijk aanwezig en vraag me echt af wat dat betekent. Daarom mijn vraag… Zijn er vrouwen die dit gevoel herkennen?? Zouden jullie het ook omschrijven als verliefdheid of in de achtbaan zitten?? (ik kan pas over een week testen, vandaar)

Alvast heeeel erg bedankt, want ik kan het verder niet echt ergens vinden.

Liefs Jincxy :wink:

Helaas kan ik je niet helpen, heb hier geen ervaring mee. Klinkt wel fijn zoals je het omschrijft! Hopelijk heb je volgende week een positieve test in je handen!

Spannend!!! hihi! Hoop dat je volgende week aan de ‘andere kant’ mag gaan staan en 8 maanden later kunt bevallen :smiley:

Ik herken het niet… Sorry!

Voelt het als een soort geborrel? Dat heb ik namelijk iedere maand en is een voorbode van mijn menstruatie :roll:

spannend toen ik zwanger was had ik steeds lichte steekjes in me buik niet vervelend maar wel aanwezig helaas is dit uitgelopen op een miskraam

Ik had die kriebels ook…maar al van het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn…en meer zin in sex had ik ook…van het idee dat daar nu echt een baby uit kon komen…

Ik was wel snel zwanger altijd…maar die kriebels had ik vanaf het stoppen met de pil al…heerlijk is dat…geniet ervan… :inlove:

Probeer je ook zwanger te worden? Ben je er al lang mee bezig? Kan me ook voorstellen dat je je zo voelt omdat je het zo graag wilt zijn. Misschien had je ook wel een latere eisprong en was je heeeeel erg vruchtbaar. je had immers ook veel zin in vrijen.

Hoe dan ook, ik wens je heel veel geluk en geniet van dat mooie gevoel! Het helpt vast met zwanger worden als je het nog niet bent.

Spannend hoor! hopelijk test je volgende week positief :pray:

Ik heb geen gekriebel maar meer lichte steken, en geborrel.

ik heb echt wel kriebels. Ik heb het elke keer als ik hoor als iemand zwanger is. Een bekende dan wel hoor. Ik moet ook elke keer op dit topic lezen. En ik leef echt mee met de meiden die een test moeten doen. DAn heb ik de kriebels. En ik wil ook nog 1 keer zwanger zijn.

liefs anita

Jaah, ik herken t wel. Ik voelde me laatst met vlagen zenuwachtig terwijl ik niet kon verklaren waardoor. Dat was vanaf na de conceptie maar voor de innesteling. En ik bleek zwanger!

Wat leuk om al jullie reacties te lezen!

Het is eigenlijk niet echt de bedoeling om zwanger te worden, maar ik zou er wel heel blij mee zijn. Ik droom er al jaren over en zou vroeg kinderen willen. Ik heb ook al 9 jaar een relatie dus dat zit wel goed. De enige reden dat we er eigenlijk nog heel even mee willen wachten is omdat we nog geen huisje hebben. Maar als het zo is, komt dat ook wel goed.

Ik voel inderdaad ook een heel erg geborrel, maar dat voelt echt als mijn darmen. Die kriebel is er de ene dag erger dan de andere dag. Misschien is het inderdaad omdat ik er over droom, dat dan die kriebel al komt. Ik had eigenlijk vandaag ongi moeten worden (denk ik) want ik ben een beetje slordig geweest met mijn pil de laatste tijd.

Ik zal morgen of overmorgen een test halen… spannend… Maar durf me er ook weer niet echt op te verheugen.

Het lijkt wel of mijn kat ineens veel meer aandacht voor me heeft, maar ook dat kan ik me inbeelden, haha.

Groetjes!

Inderdaad Renzosmam, ik moet er gewoon van genieten. Misschien is het echt omdat we het er nu heel vaak over hebben en het toch wel heel dichtbij komt dat we er echt voor gaan. Ik droom ook al zo lang over kinderen…

Liefs

kom je de uitslag wel vertellen van je test? ben benieuwd :pray:

Helaas… :frowning: (Toch wel) Als je er zo mee bezig bent is t toch zoiets moois he. Maar ja, ik blijf voorlopig gewoon jullie verhalen volgen en mocht het bij mij zover zijn, laat ik het hier meteen weten!

Liefs

jammer meid :hug: