Vannacht werd Ivan, overstuur wakker, normaal geef ik zijn speen en slaapt hij wel verder. Bij ons in bed genomen , eerst bij mij op de borst liggen, hij was erg moe maar deed zijn ogen niet dicht, grote ogen en pupillen. Daarna tussen ons in. Heel erg naar Erwin toe, hoofdje op zijn borst leggen en dan lachen, maar het was net of Ivan er zelf niet bij was. Heel erg opletten en proberen onder de dekens te kruipen, keek heel angstig naar de babyfoon. Nog steeds grote ogen. Daarna toch maar weer in zijn eigen bedje maar dat was geen succes. Dit keer bij Erwin op de borst liggen, weer oogjes wrijven maar niet zijn ogen dicht willen doen, steeds weer opkijken.
Ik heb toen maar melk gemaakt en uiteindelijk viel hij in slaap in zijn eigen bedje.
Ik vond het erg eng hoe hij deed, net of hij compleet van de wereld was., toen hij tussen ons in lang erg hyper bewegen met zijn armen. Toen heb ik dus maar het licht aan gedaan
Iemand een idee wat dit is of herkenning ziet?
een erge nachtmerrie?
Gewoon eng gedroomd.
Hier ook wel eens en doordat ze dan zo vast slapen zijn ze helemaal de weg kwijt.
Lekker tegen je aan in bed en verder slapen.
Zo goed kijk in niet snachts maar Stijn wordt dus regelmatig lees bijna altijd snachts wakker en blijft dan ook maar tussen ons in om zich heen staren en soms ineens lachen en gek doen, maar dan is hij wel wakker. Volgens mij droomt ons ventje ook gewoon heel veel (net als zijn moeder :mrgreen: ). Misschien is Ivan nog een beetje in een roes idd.
idd ik denk ook een enge droom of iets waar hij overdag van geschrokken is verwerken ze ook snachts
ik deed bij eline altijd even bij haar zitten gewoon in haar eigen bedje laten en over haar ruggetje of hoofdje aaien!!
:-*
Klinkt als een enge droom, Joas droomt ook veel en soms zit hij zo in de droom ‘vast’ dat hij niet helemaal wakker lijkt, ook al is hij wakker. Vond dat de eerste keer heel eng, maar het is niet ernstig, gewoon vervelend voor jullie allebei.
Dankjullie wel voor jullie antwoorden, maakte me al ongerust
Hoi,
Een beetje laat, maar net pas gelezen. Onze dochter heeft dit een aantal weken gehad. Ze ging heel lief slapen om 1900 maar rond 2300 of 0100 was ze wakker en helemaal overstuur. Vaak een flesje gegeven en haar tussen ons verder laten slapen. Haar wel een keertje teruggelegd terwijl ze sliep, maar ging toen helemaal over de zeik. Sinds 4 dagen slaapt ze weer rustig door in haar eigen bedje. Huilt nog wel een beetje maar blijft wel slapen.
We hebben wel een keer haar gewoon 10 minuten laten huilen. Waren we ruim een uur bezig om haar te kalmeren. DOen we dus niet meer.
Wij nemen haar dus gewoon lekker bij ons als ze erg verdrietig is, zij slaapt en wij ook. Niemand raakt uitgeput en dat is ons heel wat waard.
Hoe gaat het nu met je kindje?
groetjes
Judith