Herkent iemand dit?

Al wekenlang, echt waar, iedere avond tussen 10 en 11, dan wordt Ruben helemaal overstuur wakker, moet dan ontzettend hoesten, alsof hij bijna overgeeft, stikt er zowat in dan.

Ook al wekenlang verkouden, zoniet langer, maar niet ziek verder, geen koorts niks.

Onderhand begint dit wel heel erg vervelend te worden, zowel voor Ruben als voor ons ( namelijk, je wacht gewoon ongeveer op wanneer hij wakker wordt en als je graag naar bed wilt, is dat niet prettig)

Hij geeft aan pijn te hebben in zijn keel, maar ik zie er niks in.

KOmende week woensdag gaan we naar de kno arts. Zelf denk ik dat het een relatie heeft tot zijn oren en neus. Dat hij als hij al een tijd slaapt en dus ligt, dat ie dan volloopt.

We doen er wel veel aan, neusspray, (sinds paar dagen) ui naast bed, druppeltjes tussikind, maar niks werkt.



Baal zo… neusamandel lijkt ook weer groot gegroeid…



Herkent iemand dit?



Ruben is trouwens 3 jaar net, hij heeft beiderzijds tv buisjes, volgens de huisarts was ie links verdwenen, alleen ik heb een orenkijker thuis nu van het werkt (mijn man zijn oren spuit ik eens per half jaar ofzo uit) en ik heb dus zelf ook gegluurd. tv buisje zit er nog, maar het is wel allemaal onrustig in het oor, buisje lijkt ook niet goed te zitten.

als willemijn verkouden is gaat ze meteen richting bronchitis… ze wordt dan ook meestal wel een of twee keer wakker gillend… benauwd eigenlijk, even rechtop en wat water en dan gaat het weer maar ze schrikt er wel van.

ze heeft ook een babyhaler en die gebruiken we dan als ze verkouden is. En dat scheelt wel, dan gaat het niet zo vast zitten.



als je zegt dat zijn oren nog onrustig zijn dan zou ik dit ook zeker even opnemen met de KNO aangezien je er toch al heen moet.