Mijn dochtertje Yinthe heeft nu al drie weken diaree. Ze eet en drinkt wel heel goed en is niet vaker moe dan anders. Ze is wel iets meer aan het mopperen maar dat is ook niet echt noemenswaardig.
Ik ben dan ook voor 2 weken geleden bij de huisarts geweest en moest een kweekje opsturen. Ik kon afgelopen dinsdag bellen voor de uislag. Deze was nog niet helemaal binnen. Er zit wel een bacterie in haar darmen, maar ze weten niet precies wat het is. Ik moet a.s. maandag weer bellen.
Het kan natuurlijk ook een allergie zijn???
hier nog zo’n dametje, alleen zit ze nu een goede week aan de diarree.
Ze is een paar dagen er niet lekker van geweest, maar nu eet ze weer goed en drinkt ze ook. Ze komt helaas zelfs weer voor een nachtvoeding.
Ben ook bij de ha geweest, en die gooide het op een buikgriepje en doorkomende tandjes. Dus we wachten het maar af, ze zei wel dat diarree geen kwaad kon zolang ze goed blijven drinken. Maar barstensvervelend is het wel, want het arme kind wordt snachts vaak wakker met een vieze broek en is er goed door van slag. Ook de krampjes die eraan vooraf gaan zijn niet leuk!
Ik lees even met je mee op dit topic…
Succes alvast ermee, :hug:
bedankt voor je reactie Sonja. Het is knap lastig. Ik krijgt ook geen andere voeding dan dat ze voor die diaree kreeg. Heel raar. Ze is er ook niet vervelend door.
Ze is inderdaad wel weer bezig met de tandjes, maar dat lijkt mij wel raar dat je daar 3 weken last van hebt. Ze hebben tenslotte wel een bacterie gevonden. Morgen ga ik de HA weer bellen. Ik hoop dat ze de uislag snel hebben.
Hoe is t nu, Debbie?
:-*
er heerst weer enorm veel griep
als er een bacterie is geconstateerd die er niet thuis hoord maar weten nog niet zeker wat dan zal er wel iets zijn maar denk zolang ze vrolijk is, goed eet en vooral goed drinkt dan komt het vast helemaal goed.
tygo heeft zelf ook behoorlijk lang last van diaree als er weer tanden aan zitten te komen
zuur dat het dan ruikt :sick: en dan 9 van de 10 x zit ie van zijn nek tot aan zijn tenen onder :silenced: heerlijk :wall: