herkent iemand dit gevoel? (pijn)

Hallo allemaal,

Ik heb misschien een beetje een vreemde vraag.

Sinds een paar dagen weer heel erg last heb van “steken” in m’n doos.

Dat voelt alsof iemand met een stok of mes aan het wringen is (soort steken). Je voelt letterlijk je (schaam)bot net aan de voorkant en binnenkant van je liezen. Dus niet in je lies, maar net ernaast/randje. Dat had ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook, maar volgens mij ben ik op dit moment niet zwanger.

(Ik heb vanmorgen negatief getest met Matcare Ultra (die 10mlU/ml al meet) en daarbij staat mijn banner op een cyclus van 30 dagen, terwijl deze vorige maand maar 28 dagen was)

Nu vraag ik me dus af of dit kan komen door het overgewicht dat ik nog steeds meesjouw van de zwangerschap (ruim 15 kilo extra nog).

Herkent iemand die dit rare vervelende gevoel?

Anke

Ja, ik herken het gevoel.

Ik had het tijdens mijn zwangerschap al, de vk duidde het op “bandenpijn” en het oprekken van de baarmoeder…

Toen het na mijn zwangerschap bleef aanhouden, ben ik naar de fysio gegaan. Het bleek toch bekkenpijn te zijn. Geoefend en nu klachtenvrij.

Ik herken het deels… ik hab dat gevoel ook wel eens maar kan heel moeilijk uitleggen waar het precies zit. Verder ben ik dus niet zwanger of ooit geweest…

Ja, na mijn zwangerschap bleef ik er ook nog last van houden. Was volgens mij nog steeds iets met de banden, maar het ging uiteindelijk over. Anders even naar de dokter voor de zekerheid?