Herkent iemand dit gedrag?

ze lijkt mij niet geheel in trance want ze blijft de camera volgen.

ik herken dit gedrag ook van levi en dan heeft hij dus jeuk.

maar het kan ook wel een lekker gevoel zijn.

ik denk niet iets om je zorgen over te maken…

Ik denk zelf niet dat mijn dochtertje last heeft van jeuk, omdat ze het al zo lang doet, en lang niet altijd, maar soms, als ze zich verveelt of als ze in een stoel zit.

Vooral omdat ze in een soort ‘trance’ zit en ook af en toe kreunt denk ik echt dat ze het een lekker gevoel vindt.

Zolang wij er inderdaad niet te moeilijk over doen (wat ik soms best lastig vind) denk ik dat het vanzelf weer over gaat.

Ik vind het wel fijn te lezen dat Renzosmam dit ook heeft meegemaakt in haar groep.

k zou t gewoon eens voorleggen bij t CB ofzo. Kinderen hebben soms ook gewoon vreemde gewoonten. Ons zoontje knakt bijv met zijn knietjes, heel naar. Nu komen wij altijd bij de kinderarts en zei dat t geen kwaad kon. Misschien is dit ook wel zoiets, een bepaalde gewoonte… ik zou t anders ook niet weten.

Even een update van deze kant.



Hieke vertoont dit gedrag veel minder. En als ze het doet, is het veel korter. We hebben nog gekeken naar jeuk. Helaas was de huisarts op vakantie afgelopen week (túúrlijk… zal je net zien… :wall: ) en ik vond het ook niet nodig om naar de vervanger te gaan. Wel heb ik gezien dat haar schede erg rood was. Dit is nu veel minder. Dus dat zou kunnen verklaren dat ze dit gedrag ook minder vertoont. Maar ze doet het nog wel, alleen veel minder. De trance lijkt ook minder. Ze is beter aanspreekbaar.



Ze kijkt als ze dit doet wel erg ongelukkig. Ze lijkt het niet leuk te vinden, of fijn ofzo. Dat heeft mijn vader vanavond toevallig goed vastgelegd op foto. Zie hieronder.



Het blijft vreemd… :think:

smeer er gewoon sudocreme op voor de zekerheid, misschien gaat het sneller weg.

Het kan in ieder geval geen kwaat.

@stillewater wrote:

smeer er gewoon sudocreme op voor de zekerheid, misschien gaat het sneller weg.

Het kan in ieder geval geen kwaat.


Aan de binnenkant???

binnekant van dr schaamlip, kan toch?

Of niet? :think:

Ik weet het ook niet zeker, ik heb een jongetje,

maar dat zou je dan even moeten vragen of iemand weet of dat kan.

Hmmmm, ik zou er zelf ook niet blij mee zijn als ik een klodder Sudo in mijn muts kreeg… :eh: :mrgreen: Van buiten zie je geen rood, echt van binnen. Niet dat ik daar nou de hele tijd in zit te loeren hoor…



Voorlopig is de tactiek hier water, en geen parfumdoekjes meer.

ik blijf toch denken aan jeuk…

ik zag laats levi op zijn billen krabben en is dan helemaal in trance lijkt net of hij aan het poepen is.

zou ze misschien last hebben van een schimmeltje??

sudocreme kan je wel aan de binnen kant doen maar het moet echt heel heel dun aangebracht worden.

Het is voor droog en schraal, klodder aan de binnekant zou ik ook niet prettig vinden, maar als ik daar iets zou hebben, dan kreeg ik van de ha ook toch iets wat ik daar dan op moest smeren.



Vaseline mag je er volgens mij wel op smeren, want dat mag je ook aan de punt van een thermometer doen, dus denk dat het daar ook geen kwaat kan.

Om het iets vetter te maken, want ik denk dat het rode en jeuken misschien komt doordat het dan droog is.