hoi hoi
Thije heeft wel geteld drie pukkeltjes op zijn linker onderarm.
Het is een rode stip/pukkel en daarom heen ziet het wit.
herkent iemand dit??
hmmm daan heeft ook twee van die dingen, enik verdenk ze van muggebult of ander steekinsect… heeft ie er last van? Daan verder niet
geloof niet dat ie er last van heeft!~Maar misschien idd wel insektenbeet!
Mug krijg je toch andere bulten van lijkt me,maar ja met kids weet je het maar nooit!
Denk ook een mug. Heb zelf dezelfde beten en hoor continu een mug 's nachts. Vreemde vroeg-in-het-seizoen-mug denk ik. :think:
Lijken me muggebeten Schoen. Bij babys zien die er vaak zo uit vind ik, nog geen echte bulten.
denk ook muggebeten hoor…sem heeft exact dezelfden namelijk
Leonie haar muggenbeten zien er ook zo uit. Houd even in de gaten of ze veranderen, want hier kwamen ineens ‘muggenbulten’ op vreemde plaatsen (in de luier), dat bleken dus waterpokken te zijn :wall:
Muggebeten, zien er anders uit bij de kelintjes dan bij ons zelf.
vaak hebben mijn kids ook die bultjes op armen, benen en nek en dan vaak als het mooi weer is en buiten spelen.
ze hebben er verder ook geen last van.
Vorig jaar heeft noa dit ook gehad…ik dacht ook muggenbeten (die zien er vaak zo uit bij kids) maar bij het cb zeiden ze dat het warmte bultjes waren. ik weet nog steeds niet of ik dat moet geloven.
Als het waterpokken zouden zijn, zie je er heel snel meer komen. Die zitten vaak in de net en op warme plaatsen. (als het begint).