Lieve kokkers.
Ik moet dit even kwijt :oops: maar ik heb me in geen tijden zo heerlijk in me vel gezeten als nu. Hoe komt dat? Ik ben al 8dagen gestopt met roken en in die 9 jaar dat ik gerookt heb, voelde ik me continu moe. Suf en hangerig. En dan stop je… Voel je heerlijk, heb je meer adem en energie.
Sinds vorig week Maandag is de Mirena eruit gehaald. Omdat ik van vriendlief groen licht heb gekregen om zwanger te mogen worden. :inlove: + dat libido enorm hoog zit momenteel. Voorheen met Mirena was libido ver te zoeken. Nu verlang ik de hele tijd naar m’n vriend. En is de verliefdheid (lees: vlinders in me buik) ook weer terug. :think: Niet dat ik het erg vind maar heb dit voordat ik zwanger van Katie was nooit gehad.
Herken iemand dit? :o
Ik heb nooit gerookt, dus ik herken het “stoppen” en de bijverschijnselen niet, maar het is wel erg leuk voor je :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Geniet ervan.
Ik herken dit; maar niet door stoppen met roken maar door stoppen met hormonale anticonceptie! Moe suf hangerig, geen energie en bijna depri!
M’n huisarts erkende dit als bijwerkingen van de hormonen!
Succes met zwanger worden!
Wat goed van je
Van het roken weet ik niet, want ik heb nooit gerookt. Mijn zus had ook geen libido meer van de mirena.
Ik herken het wel maar niet van het stoppen met roken.
Nu ben ik tijdens de zwangerschap van Sharon gestopt met roken.
Maar ik herken het wel toen ik gestopt was met de pil slikken, er ging een hele wereld voor me open.
Ik vergelijk het eigenlijk een beetje dat er een grauwe sluier zeg maar eraf ging, libido ging van 0 ineens naar 100, ik kwam er achter dat ook ik gevoelens kon hebben, terwijl ik dat nooit zo had ervaren.
Helaas heb ik nu dus wel weer de mirena dus het is allemaal weer wat afgevlakt, maar niet zo erg als toen met de pil.
het liefst wil ik gewoon helemaal hormoonloos door het leven, maar dat zit er voorlopig nog niet in.
Stoppen met roken is heerlijk hoor, je stinkt niet meer, je krijgt meer lucht, je ruikt beter en je bent minder vaak verkouden.
Nu vind ik roken nog steeds heel erg lekker, ik rook zelf alleen als we uit gaan en wat drinken, het werkt voor mij uitstekend.
Maar goed van jou, en houd vol.
Hopelijk ben je snel zwanger!!
bedankt meiden…
Ik ben enorm trots op mezelf dat ik zonder hulpmiddel gestopt ben.Ik had al meerdere keren stoppogingen gedaan maar mislukte. Eerste 3 dagen waren het zwaarst maar heb het weten af te leiden. Dan ga je merken dat je idd schone luchtwegen krijgt, geen slijm meer in je keel heb zitten en meer energy hebt! Topperrrr!! :dance:
Ik heb een mirena overwogen en op het laatst besloten dat ik geen zin had in dat gedoe en wat het evt mee zou brengen.
Van dat libido verlies wist ik niet, net nu het hier weer wat gezelliger begint te worden. Blij dat ik het niet gedaan heb.
Super dat je gestopt bent met roken en vooral volhouden!
En die mirena gaat er hier donderdag uit. Niet omdat het tijd is voor een brusje, maar omdat het tijd is die rommel uit mijn lichaam te halen.
Gekke was dat voordat ik zwanger was van Katie, geen last van deze klachten had.
Ik kan niet wachten tot ik de positieve test in m’n handen krijg :lol:
En of ik dat herken! Ik ben nu een half jaar met de pil gestopt en voel me stukken beter! Nog steeds wel moe, maar dat komt gewoon omdat ik super druk ben met werk/studie. Het is ook een typische bijwerking van hormonale anticonceptie. Ook het verhoogde libido hoort erbij! Geniet ervan zou ik zeggen!!
Owja, superknap dat je gestopt bent met roken! Volhouden!!