Herkenbaar?

Hoi meiden,



Ik heb niet heel veel ervaring met borstvoeding geven omdat het bij Nick niet is geslaagd helaas. Toen heb ik een hele poos gekolfd en dat aan hem gegeven.



Nu is dus Luuk geboren, veel te vroeg, maar hij weet wel hoe het moet en het lukt ook samen. Tenminste…zo leek het.

In het ziekenhuis legde ik hem 2 keer per dag aan wanneer ik bij hem was. Toen hij thuis kwam ben ik begonnen met om en om. De ene keer een afgekolfde voeding met de fles en de andere keer bij mij drinken.

Het probleem is alleen dat Luuk te weinig energie had/heeft om een volledig voeding bij mij te drinken.

In overleg heb ik besloten nu gewoon aan te leggen wanneer het goed uitkomt en dan een flesje na te geven om de voeding aan te vullen.



Dan nu mijn vraag…



Wanneer ik Luuk aanleg zuigt hij eerst totdat er een toeschietreflex komt. Is deze geweest dan begint hij met volle teugen te drinken. Dit doet hij dan zo’n 15 slok lang en dan is het gebeurt. Hij begint dan met zuig, zuig, zuig slik. Is dit dan omdat hij te moe is om nog goed stevig te zuigen? Hoort dit gewoon? Tja, wat kan het zijn of is er niks bijzonders aan de hand.



Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik hoop het kolven toch nog een poosje vol te houden zodat hij straks misschien toch alle voedingen bij mij kan drinken.



:-*

:shifty: Ik heb de slokken nooit geteld maar het lijkt mij volkomen normaal wat je daar beschrijft!

Na de tsr komt er véél melk dus slikken ze snel…dan is het ietsje minder melk tegelijk dus doen ze meerdere keren ‘‘opsparen’’ in de mond en slikken dan door…

Lijkt mij hoor :think:

Mijn kinderen doen/deden het volgens mij altijd al zo…en ze zijn er allebei groot van geworden en mijn meisje drinkt nog steeds 2x per dag :inlove:



En een groot :clap: :clap: :clap: dat je ondanks alle zorgen en ziekenhuisgebeuren met julie mannetje tóch nog bv geeft,knap hoor!!! :thumbup: