Herinnering vaccinatie?! wie ook.

Vorige week kregen wij een kaartje in de bus van het RIVM.

Het was een herinnering voor de vaccinatie voor Mirthe.

Nu heeft Mirthe de vaccinaties gewoon gehad dus wij keken wel raar op.



Ik heb net met de zorglijn van het CB gebeld en zij zeggen dat het een computerfoutje is.

Ik mocht de herinnering verscheuren.



Wie heeft dit nog meer gehad en hebben jullie hetzelfde advies gekregen?



Zo stom he, ik was erbij toen ze die prikken kreeg en nog twijfel ik of ze wel de goede prikken heeft gehad.

:mrgreen: zucht.





O het kaartje stond het volgende:



Volgens onze administratie heeft uw kind de bovenstaande vaccinaties nog niet ontvangen.

Werden in de afgelopen 4 weken 1 of meer van het bovengenoemde vaccinaties toegediend, dan gelieve het rappel voor DIE vaccinaties als niet gedaan beschouwen.

Is een vaccinatie al (veel) langer toegediend, dan verzoeken wij u deze kaart met vermelding van de datum aan ons terug te zenden.



Ik kom er even niet op wat ze met dat rappel bedoelen :angel:

hoi hoi



ik heb zoiets ook een maand geleden ofzo gekregen bij mijn jongste ook hij heeft alle inentingen gehad.



heb toen ook gebeld en kreeg hetzelfde antwoord.

vreemd dat maanden later nog steeds diezelfde fout gemaakt wordt :doh:

tom heeft bewust 1 vaccinatie niet gehad van de dktp.

kreeg ook zo’n briefje.

ik hen bellen over het hoe en waarom.

een telefoontje van hoger hand terug gekregen.

werd gewoon ruzie :o :naughty:



maar ik laat me niet dwingen :naughty:



maar als het bij jullie een foutje is vind ik het helemaal slordig :hand:

Ik krijg ook wel eens een herinnering. Blijkbaar werkt het allemaal volgens een vast schema want wij enten alternatief dus ons “schema” klopt niet met die van de entadministratie.

Ik verscheur ze gewoon en gooi ze weg. Ik hou zelf goed bij welke prikken al zijn geweest en wanneer de volgende prikken moeten komen.

rappel is een duur woord voor herinnering :slight_smile:

nee geen herinnering gehad, maar ik kan goed begrijpen dat je dan gaat twijfelen…

Ik was afgelopen vrijdag op het CB en toen kwam er idd ook iemand met een herinneren. De asssisten zei toen dat ze al de 2de of 3de was die week en dat er niets van klopt.

Dus idd het gaat niet helemaal goed met de administratie geloof ik :naughty: