herhaling The bachelor

Heb het gisteren gemist, iemand een idee wanneer de herhaling komt. Je kunt de uitzendingen namelijk niet terug kijken op internet…

Geen idee overigens, Net5 herhaalt volgens mij niks.

Ik heb het programma niet gevolgd, wel eens wat voorstukjes van gezien.

Gister had ik echt even niets te doen en zapte er toevallig langs en heb de aflevering gekeken.

Omdat ik niet van plan was volgende week weer te kijken maar wel benieuwd was wie hij uiteindelijk koos heb ik even wikipedia erop los gegooid.

:angel:

Voor zover ik weet, wordt The Bachelor niet herhaald.

je kan wel in delen op youtube kijken!! Heb ik gisteren al gedaan met de nieuwe afleveringen…

Ik kon niet meer wachten, was zo nieuwsgierig voor wie hij ging kiezen!!!

Niet zeggen niet zeggen!

:lol:

als je kijkt inderdaad op internet weet je al wie gewonnen,…

en dat ze niet meer bij elkaar zijn

Nou ben ik ook gaan zoeken

en dit wou ik niet weten, had ik echt niet verwacht :shock:

maar woensdag is de Finale ?

@Kira80 wrote:

nee vind het zo’n misselijk wicht

@Liekie wrote:

@Kira80 wrote:

Inderdaad.

Ken het hele programma niet, maar de 4 dames die ik heb gezien, daar vond ik haar wel echt de meest stomme van. En ook de minder knappe zeg maar…

Ik vond Ali dus echt helemaal top, maar die is zelf bij hem weggelopen…

Zonde, denk dat dat een leuk stel was geweest.

Ali heeft daarna meegedaan als Bachelorette en de man met wie zij eindige daar gaat ze nu ook mee trouwen.

Verder ben ik helemaal niet nieuwsgierig ofzo… :liar:

@Anneke wrote:

@Liekie wrote:
@Kira80 wrote:

Inderdaad.

Ken het hele programma niet, maar de 4 dames die ik heb gezien, daar vond ik haar wel echt de meest stomme van. En ook de minder knappe zeg maar…

Ik vond Ali dus echt helemaal top, maar die is zelf bij hem weggelopen…

Zonde, denk dat dat een leuk stel was geweest.

Ali heeft daarna meegedaan als Bachelorette en de man met wie zij eindige daar gaat ze nu ook mee trouwen.

Verder ben ik helemaal niet nieuwsgierig ofzo… :liar:

oww echt, ga ik meteen zoeken op youtube, vond haar en tenley leuk alhoewel die tenley teveel bezig was met haar ex…en dat moet je niet doen telkens herhaling daarvan vertellen tegen een man.

Tenley vond ik inderdaad ook leuk, alleen vond ik haar stem een beetje vervelend. Maar daar kan zijn uiteraard ook niets aan doen.

Ali kreeg bericht van haar werk, en moest terugkomen anders was ze haar baan kwijt. Zij heeft dus een keuze moeten maken om te blijven, of toch naar huis te gaan.

Ik dacht eerlijk gezegd echt dat ze voor hem zou kiezen, dat wilde ze volgens mij ook, maar doordat er toch ook nog 3 andere dames waren heeft ze toch voor zekerheid en dus haar baan gekozen.

Ook stom van die man, want hij bleef heel vaag, als hij echt voor haar zou kiezen had hij dat wel kunnen laten blijken, wat hij niet deed, dus vertrok ze…

tenley heeft het nu beter bekeken, heb net haar nieuwe vriend gezien en dat is echt een stuk beter, is in Hollywood echt een bekend koppel. Hebben samen aan “bachelor pad” meegedaan. Ben benieuwd of dat hier ook nog komt.

Ik vind de keuze van hem ook echt stom, die eerste indruk van haar die zijn moeder en schoonzussen kregen, zei voor mij al genoeg.

Er werd net nog gezegd dat ze samen zijn, in de show na de roos.

Ik heb hem vervloekt net, stomme stomme boomvrucht!! Dat van Tenley begrijp ik ook wel, maar niet van Vienna :naughty:

Ik neem mijn woorden terug… Ik heb net Vienna’s facebook gevonden en er staat duidelijk dat ze single is… net 16 uur geleden geplaatst. Lang leve internet :mrgreen:

Domme vent !!!

Snap dat ze uiteindelijk uit elkaar zijn gegaan, hij had er beter aan gedaan om Tenley te kiezen.

Heb echt liggen janken :cry:

Ik snap het wel dat hij voor Vienna heeft gekozen. (al weet ik bijna zeker dat hij voor Ali zou hebben gekozen als ze niet weg was gegaan)

Tenley was te lief voor hem. Hij kon niet voor 100% zichzelf zijn, zoals hij zelf ook al zei. En dat is wel heel belangrijk! Met Vienna ging hij veel leuker en relaxter om en ze maakten steeds grapjes enzo. Dat hij zo’n relatie zocht snap ik wel.

Alleen heel jammer om te weten hoe het uiteindelijk afloopt…

je moet youtube eens kijken typ hun namen maar eens in, dan zie je dat ze naast elkaar zitten vol wrok.

Zo te zien heeft Ali zelf een show als bachelorette :mrgreen:

Tenley…mooie meid maar wat een stem brr… :shifty: vond haar ook 'te’perfect…zeg maar, kots- kots-ik-wil-je-met-een-knuppel-slaan-perfect…Vienna… tja… die is sex… en meneer miste het fysieke met Tenley…(waar ie zich later niet eens uit kon l*llen) :hand: Zeg nou maar gewoon dat je met je piemel kiest en niet met je hersenen… :wink: en dat Vienna trouble was, dat zag je van tevoren… die had een communicatie stoornis joh… :mrgreen: vond haar trouwens qua uiterlijk wel aantrekkelijk…