Hensvik serie Ikea

Wie heeft deze? En dan de commode?? Is dat wat? Lijkt me zo’n klein stukje…

Ik heb het ook gehad, voor een babytje is het super maar de commode is idd redelijk klein. Nou had ik ook grote kids maar het ging ong tot een maand of 8.

Wij hebben hem ook, en ik had op een gegeven moment ook het idee dat ie te klein werd, omdat ze er precies op paste en als ze dan haar beentjes strekte, stootte ze haar hoofd. Maar dat was maar voor korte duur, want nu hangen haar beentjes gewoon over de rand, geen punt.Of ze trekt haar knietjes in. En achter het aankleedkussen is nog genoeg ruimte voor het luierdoekjesdoosje en 2 leuke mandjes.

Alleen, het blad waar het aankleedkussen op ligt, dat steekt uit en nu gaat ze binnenkort haar hoofd stoten als ze op haar kamer speelt/loopt. Maar, ook die periode zal wel weer voorbij gaan :wink:

ik heb een soortgelijke gebruikt, maar altijd in de lengterichting verschoond (dat is volgens mij ook het oorspronkelijk zweedse ontwerp)

ging hier prima tot ze zindelijk was (jaar of 2/2,5)

let niet op de zooi, hier was ik bezig geweest de meubels te verscheuven om ruimte te maken voor nr. 2

aha in de lengte kan natuurlijk ook! Weet neit of ik dat zo handig vind…

@Cariska wrote:

verschoont op zich wel fijn… alleen met spuitpoep zit je tot aan je sokken onder :shifty: (de middelste heeft mij een keer in die houding volledig ondergepoept en het ging werkelijk door mijn spijkerbroek heen… echt te ranzig :oops: )

Zelf ben ik nog alle dagen blij met onze 1.40 m brede ‘commode’.

@Cariska wrote:

Ik heb rugklachten, en op deze manier kan ik recht blijven staan i.p.v. een rare draai maken…

spuitpoep, geen ervaring :wink:

voor de prijs waarvoor de commode in de aanbieding is zou ik hem zeker kopen.

Ikzelf heb tweedehands een hemnes commode gekocht, dus ook in de lengte verschonen, maar met kastdeurtjes, vind in net wat fijner

Wij hebben de ladekast Hemnes gebruikt als commode. Hij heeft een fijne hoogte, je kunt er tegenaan staan doordat je voeten onder de kast kunnen (verkleint de kans op vallen) en alle spullen die we nodig hebben bij het verschonen liggen in de laden, dus alles bij de hand. Als ik opnieuw zou moeten kiezen zou ik weer voor deze kast gaan.

Ik heb hier ook de hensvik, ik vind hem zelf prettig ingebruik, ik leg Steven er ook in de lengte op, maar daarvoor moest wel het laagste plankje eruit, maar heb nog steeds genoeg ruimte voor de spulletjes.

Comode moet wel vastgemaakt worden aan de muur anders kiept ie om.

wij hebben voor tl ook de hemnes, bevalt prima, maar was gewoon ff aan het kijken! en idd aanbiedingsprijs is niet duur!

Wij hebben voor onze dochter het bed en de kast van Hensvik.

Als commode gebruiken de de ladenkast van Hemnes.

Dat bevalt ons goed.