vraagje
ik heb voor mijn zoontje (5) een hemnes bedbank met een goed matras… ik ga binnenkort verhuizen en hij gaat naar een smalle kamer. Zal ik het matras achter zijn bed plaatsen? of onder zijn huidige matras. Ik heb nl. wel eens gehoord dat mensen daar niet fijn op slapen…’
maar ik weet niet hoe dat met een kleuter is van nog geen 20 kilo…
maar overweeg toch om m gewoon maar onder zijn matras te leggen, alleen zit je denk ik met de hoeslakens die niet om het andere matras gaan… mm…
Niet lekker slapen kan gebeuren maar het vervelendste is dat de ventilatie vaak niet tof is als je gaat stapelen. Is er mss een mogelijkheid om hem onder je eigen bed onder je lattenbodem oid te leggen?
hee… ja, dat is idd weer een tip waar ik nog niet aan heb gedacht…
Nou, ik zou het bed iets van de muur kunnen schuiven en het matras er achter zetten… dat zou kunnen… even kijken nog of het past…
Als je het matras niet vaak nodig hebt kan ie onder je eigen bed. Heb je hem vaker nodig en wil je bv om het half jaar oid van matras wisselen (dan ‘slijten’ ze gelijkmatig) dan zou ik hem achter zijn bed zetten. :thumbup: Heeft ook nog eens als voordeel dat wanneer bv dochterlief bij je zoon op de kamer wil ‘logeren’ dat redelijk makkelijk kan. Vergeet ik nog, succes met verhuizen en klussen en gefeliciteerd met je nieuwe apartement! (prachtig uitzicht! :mrgreen: )
nou, eh… haha, ik heb onder mijn bedje zo’n bedopberger van ikea (natuurlijk de grootste) voor die drie paar schoenen die ik heb.
Maar ik denk dat ik m idd maar gewoon achter zijn bed zet. Het is een kwalitatief goedkoper/minder matras, dus op zich hoeft ie daar niet op te slapen, maar leuk voor een logeetje… en zijn zus wil regel. slapen en zijn nichtje eigenlijk ook wel…
ik heb ook ergens gezien dat ze er een extra plank op hebben gemaakt die aansluit tot de muur en je het matras dus zo niet ziet… Dat zou ik zelfs ook nog kunnen laten maken… (maar ja… mijn geld raakt wel een beetje op aan al die spijkers en verf 8) )
Ja, ik heb wel erg veel zin in het nieuwe huisje hoor! Senks!