Wat gaan jullie vandaag doen? Heb zin om wat leuks te doen, maar beetje inspiratieloos… En nee, geen zin in fietsen… Haha
en het is ook nog eens geen fietsweer… hier tenminste niet.
Maar hier niet veel bijzonders… de oudste gaat straks spelen bij een teamgenootje en ik ga met de 2e en 4e even naar het zhuis bij opa op bezoek in de loop van de middag.
Hier schijnt de zon wel lekker wellicht even de stad in en een drankje doen op 't terras?
Wij doen niet echt iets bijzonders, beetje in huis rommelen, A is de auto aan 't wassen en gaan zometeen even bij mijn moeder een bakkie doen. Gewoon als een normale ‘vrije dag’
Heb ook niet echt ideeen voor je om te doen verder.
Niks betreft bijzonder deze dag.
Ik ben bezig met de voorbereidingen van de musical voor de groepen 6,7 en 8. Inlezen over de rollen, wie speelt wie . Tekstbeleving opdoen. Beetje tekenen voor het decor, zien wat we nodig hebben aan spullen enz.
Straks even douchen en tv kijken en verder zie ik het wel.
Hier gezellig naar de grensmarkt geweest… rommelmarkt en allemaal standjes met van alles en nog wat…
En de jaarlijkse kermis natuurlijk…
Ik ga zo ff met de kids naar de kermis.
auto’s wassen!! we hebben morgen bruiloft!!! en de laatste dingen strijken! joehoeee!!
voor ons een dag om te vergeten
vandaag is mijn vader jarig die in 2005 is overleden.
vandaag lekker thuis en niks bijzonders
Vanmorgen op zolder wat spullen uitgezocht om weg te brengen of weg te gooien.
Straks heel even de tuin in, wat voorbereiding doen voor plaatsen schutting later volgende week.
Daarna even eind van de straat met de heren wat wielrenners voorbij zien schieten. Daarna…geen idee.
Buiten-film-eten voorbereiden…zien wel.
Man moet zo werken. Hebben nog genoeg vrij (heren hebben nu weer 10 dagen vakantie) dus tijd zat om leuke dingen te doen.
een pyamadag…heerlijk
Wij hebben thuis omgerommeld en ik ben even met onze meid naar een tuincentrum geweest.
Wij gaan morgen of zaterdag iets leuks doen, wat precies weten we nog niet.
Vanochtend vroeg bij ikea geweest, toen door naar mn SO.
Vanmiddag tijdens Lianne dr tukkie ook wij in bed gehangen.
Dus gewoon lekker een fijne dag gehad :inlove:
naar de lambertusmarkt geweest, net als elk jaar
Ieder jaar rond de hemelvaart is er altijd vrijmarkt + kermis. We zijn vanmiddag wezen kijken.
Wij waren in de Efteling. Het was daar helemaal niet druk, terwijl ik dat wel verwacht had.
Wij waren in Artis, en daar was het wel druk.
Gelukkig bleef het droog.
@sabje373 wrote:
Wat gaan jullie vandaag doen? Heb zin om wat leuks te doen, maar beetje inspiratieloos… En nee, geen zin in fietsen… Haha
En, wat heb je uiteindelijk zelf gedaan? :mrgreen:
Wij hebben lekker in de tuin gewerkt en gelijk van het zonnetje genoten :mrgreen:
@EstHe wrote:
@sabje373 wrote:Wat gaan jullie vandaag doen? Heb zin om wat leuks te doen, maar beetje inspiratieloos… En nee, geen zin in fietsen… Haha
En, wat heb je uiteindelijk zelf gedaan? :mrgreen:
Haha, eerst 's middags naar een tuincentrum, daarna lekker wat te eten besteld en 's avonds nog ff de stad in geweest!
Wij zijn naar de manege gegaan want daar waren clubkampioenschappen. Ella heeft daar heerlijk gespeeld!