Wie weet waar ik leuke 100% katoenen hemden kan vinden.
Er zit overal elasthan in en met dat dikke buikje van haar zit het dan zo nauw en kruipt het omhoog.
Ik heb nu effen roze uit een pakje van de hema.
Maar zijn er ergens anders ook leukere? Ik heb nu al zoveel winkels gehad…
(het hoeven geen setjes te zijn).
Prenatal misschien?
kweet niet waar je woont mijn zus heeft moementeel nog meen ik te koop van wendy , zei droeg ze nl nooit dus zo goed als nieuw .
Zin meen ik gewoon loszittende hempjes ,
BIj de name-it winkel. En daar zijn ze maar 3,95 per stuk.
Ik heb voor Wessel altijd claessen. Maar die zijn smal en duur. En laatst was ik bij de name-it winkel en daar zijn ze een stuk goedkoper
liefs anita
Ik vind 3,95 best veel voor 1 hemd vind ondergoed zo zonde van het geld maar ja je hebt het nodig.
Ik zelf kom ook steeds terug op de hema krimpt niet en is ook niet zo duur en zit goed.
ik koop hemden altijd bij zeeman of hans textiel
Ik ook bij Zeeman, maar juist omdat daar dus de rek inzit: sluit zich helemaal om het lijfje. Heb er ook 2 van de Hema, maar das net een maat te groot en floddert gewoon los, lijkt mij dus hetzelfde al een 't shirt zitten, niet echt lekker…
Hier naast Hema ook erg tevreden over de hemdjes van C&A. Zijn in mijn ervaring net wat langer waardoor je ze lekker in kunt stoppen en dus ook beter blijven zitten.
ik heb dus ook een aantal bij de c&a gehaald :thumbup: .
Verder nog niet geslaagd. Zeeman,v&d, hema, h&M hadden niks.
Ik zag wel dat hema een paar nu heeft van alleen katoen maar daar was de maat uit.
Prenatal zal ik ook nog eens kijken :thumbup: (kom ik nooit meer hè :think: ).
Claessen had ik ook al bekeken maar inderdaad smal en DUUR.
Name-it vind ik dus ook te duur.
Vind 2/3 euro voor een hemd wel genoeg hoor :eh: .
Maar bedankt voor alle sugesties .
ik heb hier altijd beeren ondergoed, koop ik bij ons dorpsoutlet rommelwinkeltje en dan heb ik 4 hemden voor 5 euro :thumbup:
Verder koop ik vaak ondergoed op de markt, daar staat zo een kraam met ondergoed voor het hele gezin en die hebben ook schiesser lillifee ondergoed, dat blijft dus echt erg mooi.
Koop de hemden graag smal, met elasthan maar dan wel veel langer, zodat het royaal over die peuterbuik valt en niet opkrult :thumbup: