Hemd!

SL heeft sinds vandaag geen luier om als we thuis zijn en dus een onderbroek en hemd. Maar nu was ik donderdag in de H.ema en daar zag ik alleen maar hemdjes met spagettiebandjes?! :think:

Staat mooi hoor, maar wel een beetje koud voor de winter (en nu eigelijk ook al wel). Waar kopen jullie “gewone” hemdjes? :think:

ik heb laatsts bij de ter stal en de zeeman hemdjes en onderbroekjes gekocht. leuk spul en niet al te duur :wink:

zeeman of de wibra :mrgreen:

zeeman.

Zeeman of Henk ten Hoor

Ik ook altijd bij de zeeman

Hema heeft ook echt gewone hemden hoor



Deze hemden van de Hema heb ik voor de meiden





en deze broekjes

Ja hoor, ook gewone hemden. Ook van de zomer al. Zitten in die pakken. En tot mijn verbazing valt het ondergoed groot bij de hema. Hieke heeft normaal 98/104 bij de hema en dat is soms al te krap. Maar ondergoed past 86/92 nog… tis maar een tip. :-*

Bristol heeft ook erg leuk ondergoed :inlove:

Heb ze hier bij de Hema nog niet gezien, ze heeft nu oude hemdjes van Th aan (of nou ja, hij past ze zelf eigelijk ook nog maar het waren dus meisjeshemdjes en die vind hij nu echt niet cool meer) en die komen volgens mij bij de Henk ten Hoorn vandaan, moet ik daar dus nog maar eens langs. :thumbup:



En kan als ik weer eens in de stad ben eens kijken bij de Zeeman/Wibra/Bristol. :wink:



Ze heeft echt hele smalle billetjes (ze is gewoon helemaal smal en klein), onderbroekjes zijn ook eigelijk nog iets te groot (maat 86/92).

Aniek is een echte koukleum en Peet ook. Dus die dragen zomers normale hemden en s’winters eenvoudige witte en roze dunne t- shirtjes van hema… die in plastic zitten en basis zijn.

Perfect… :thumbup: