hematoom in de baarmoeder

Hallo, ik ben inmiddels 14 weken zwanger en heb ruim een week geleden een heftige bleoding gehaf, na een echo bleek er een hematoom, bloedstolsel naast de placenta te zitten, de baby doet het goed, maar de dinsdag daarna weer een bloeding, na een contole bleek alles goed te zijnmet de kleine, maar de schrik zit er toch flink in.

Ik mag niks meer doen en dat is niks voor me, ik ben mama van 6 kids, waarvan twee kids van mijn man erbij zijn gekomen.



De VK zegt me dat de baby hier niet onder lijdt maar ja wie schrikt er niet als het bloed langs je benen loopt.

Wie kent dit en heeft dit ook meegemaakt?

Groetjes Quintymaria

bedankt voor je verhaal en ik ben blij dat er iemand is die het begrijpt, ik leef idd ook met angst en kan niet zo erg genieten als bij de andere kids.

Ik heb al een kindje met 21 weken verloren en ja dit komt dan toch weer boven hoor, of ik nou wil of niet.

Nou bedankt voor je reactie, dat doet toch deugd.

Liefs Quinty

mijn vriendin heeft een gezonde jongen van 2…ondanks zeer heftige bloedingen en hematoom in de baarmoeder…met 9 weken verloor ze ineens veeeeeeeeeeeel bloed,stollingen en een grote prop…mk dus,was iedereen incl zh van overtuigd…niet dus,hematoom!

baby deed t nog prima! hematoom werd kleiner later in de zwangerschap…maar bang was ze wel!



veel sterkte!

Kan je geen tips en of advies geven maar wil je wel even een dikke :hug: :hug: :hug: geven