Hema slaapzak 86-104

Wie heeft er nog een hema slaapzak maat 86-104

Grijs-wit gestreept(zomerzak), of de badstof te koop ?



Ik heb een warmbloedig kindje, dus hij ligt het liefst in een dunne zak te slapen :wink: en laten die nu niet meer te krijgen zijn in de winkels…

je bedoeld mouwloze denk ik of niet?



en moet het persee een grijs wit gestreepte zijn?

Jep idd mouwloos, liefst wel grijs/wit gestreept, of die witte badstoffen :slight_smile:

Dus geen rode met witte stipjes zoals ik heb. Ha ha ha :mrgreen:

nee :angel:

ik heb in mijn winkeltje ook nog een dunne slaapzak staan :wink: is van katoen geloof ik. heerlijke zomerslaapzak :slight_smile: alleen niet zo een die jij zoekt.

wat is d elink van je winkeltje kan het niet vinden :shifty:

@MegaMindy wrote:

wat is d elink van je winkeltje kan het niet vinden :shifty:






Dit is de link van het winkeltje van amy82…



klikkerdeklik !!!



groetjes

Gerda

ik heb hier wel mouwloze slaapzakken, ik weet zeker dat het geen grijs streept is, maar kan als ik tijd heb wel eens kijken (mits je niet al iets gevonden hebt natuurlijk)

thnx,

Maar ik wil eigenlijk alleen die grijsgestreepte of badstof :angel:

Grijs wit heb ik voor je…



Hmmm trouwens ff snel maat nagekeken want heb er 2 en grootste is 68/80 dus daar heb je niets aan. Ik kan wel voor je kijken of ze hier nog hangen bij de Hema.



Deze zijn het toch, onderaan in mijn winkeltje ?

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=103395

Jep dat zijn ze :smiley:

Als je dat zou willen doen :inlove:

Hier hangen ze namelijk niet meer,(winterseizoenofzo en een eigenwijze mama die alleen zomer wilt :angel: ) Of naja max die het altijd warm heeft, en boven de dekens uitkruipt in een zomerslaapzak, nu met blote beentjes en dan nog heel warm aanvoelt smorgens…

En anders moet ik toch maar aan de winterzakken en dan zonder dekentje …

Ik zal straks of morgen even voor je gaan kijken.

Grappig joh dat Max het zo warm heeft ook al ligt ie boven de dekens met een zomerslaapzak. Jenna heeft de combi-sleeper aan met een pyjama en heeft vaak 's morgens nog koude beentjes, en moet echt sokjes aan want anders zijn ze echt koud. Maar tis ook al 15,5 graden op haar kamer.

Oke, bij maxop de kamer is het rond de 18-20 graden, de verwarming staat een tikkie open.



En anders maar die gevoerde flanel zakken, dan doe ik hem wel alleen romper lange mouw aan en zonder deken helemaal.

@MegaMindy wrote:

Oke, bij maxop de kamer is het rond de 18-20 graden, de verwarming staat een tikkie open.



En anders maar die gevoerde flanel zakken, dan doe ik hem wel alleen romper lange mouw aan en zonder deken helemaal.




Gisteren hier gekeken maar geen slaapzak. Ik moet deze week nog ergens heen waar een Hema ligt, zal daar ook eens voor je kijken. De kleinste slaapzak op de foto die kwam trouwens van de prenatal, precies hetzelfde. Misschien daar ook eens kijken, vaak heb je daar wel meer keus.

Oke jammer maar in iedergeval bedankt :slight_smile:



Denk dan toch maar max in een dikke zak en dan zonder dekentje word…

Op marktplaats ook niks te vinden?

Nee, heb er eentje op het forum hier gekocht. Maar op MP staat niks, of alleen 68-80.



Ik denk dat ik maar aan de gevoerde slaapzakken moet…

je zit eigenlijk net in het verkeerde seizoen… :wink:

Ja, dat is zo. Ik had ff wat eerder moeten zijn, maja…