Hema Jurkje 92

Ik heb dit jurkje in maat 86, en paste 1,5 maand nog goed. En haal het vanmorgen voor de 1ste x uit de kast om het aan te trekken en het is te klein [cry] Bij Hema.nl is het jurkje uitverkocht, ik was ook al gaan kijken vanmiddag in de winkel, maar ook alleen nog kleine maatjes.

Iemand van jullie dit jurkje liggen dat eventueel weg mag, of ruilen tegen maat 86 kan natuurlijk ook ;).

Of kom je deze week bij de Hema, zou je dan AUB voor mij willen kijken of maat 92 er nog is… (verzendkosten zijn natuurlijk ook voor mij).

Ik heb ze hier wel gezien, zal eens kijken of je maat er nog tussenhangt. Dan wil ik wel ruilen!

Kan niks beloven :wink:

Ik wil best voor je kijken… kom dinsdag in de stad.

Heel erg graag :dance:

Nog niet iemand die het jurkje heeft gevonden?

Ben dinsdag niet meer naar de stad geweest… nu ga ik vanmiddag nog een poging wagen om naar de stad te gaan.

@Kwakje wrote:

Nog niet iemand die het jurkje heeft gevonden?

Ben dinsdag niet meer naar de stad geweest… nu ga ik vanmiddag nog een poging wagen om naar de stad te gaan.

Nee nog steeds alleen kleine maatjes te vinden, dus als je voor me zou willen kijken heel erg graag :slight_smile:

Ga ik doen. :thumbup:

Ikmoet ook nog naar de Hema, dus als je nog niks hebt dan kijk ik vanmiddag of morgen even voor je :thumbup:

je kunt m ook gewoon op de site bestellen…

Helaas daar is hij uitverkocht :wink:

@Marlous79 wrote:

Helaas daar is hij uitverkocht :wink:

net stond deze er nog op… :think:

Maar niet in 92 :wink:

Helaas, hier in de stad hadden ze niet.

Kan nog in een winkelcentrum proberen maar dan moet ik daar wel net naar toe moeten (zal nog niet zo 1,2,3 gebeuren en om er zo maar even heen te gaan vind ik jammer van m’n tijd).

Kan je niet naar de Hema mailen of ze er niet toevallig ergens 1 hebben hangen? :oops: :wink:

Ontzettend bedankt meiden, maar er is een Jurkje maat 92 onderweg naar mij :dance: :dance:

Kijk dat is mooi om te lezen. :thumbup:

Super!

Had ook nog gekeken, maar helaas zonder resultaat.

Super :thumbup:

Laat je het me nog even weten als ie binnen is? Dan gooi ik hier een slotje op :thumbup:

romata, mag ik die in maat 86 dan van jou kopen???