Hema ergernis

Wij hadden een bestelling gedaan bij de online winkel en dan laten bezorgen bij een winkel bij ons in de buurt. Mail gekregen dat het 4 maart klaar lag in de winkel. Wij gister heen om het op te halen.

Zegt de meid achter kassa "goh ben je gebeld , ik zo nee het zou klaar liggen gister nee hoor wij bellen altijd eerst. Ik nog zeggen dat ik nog nooit gebeld ben :eh: En internet klopt niet altijd want vaak ligt het er nog niet.

Zij lijst bij pakken wie er al gebeld was , wij dus niet Nou dan ligt het er niet hoor wij bellen altijd gelijk. Ze wilde dus niet achter kijken of de bestelling er lag.

Is het nou een kleine moeite om even achter te kijken of de bestelling er toevallig wel lag :think: als het er dan niet lag had ik zoiets jammer maar helaas ga ik een andere keer wel heen. Maar ik ben nog nooit gebeld door hema dat de bestelling er is

ik ben ook nog nooit gebeld dat het klaar lag! in de mail staat dat je het na zoveel werkdagen op kan halen! stom dat ze niet even achter wilde kijken!

Ik ben ook nog nooit gebeld hoor. En ga gewoon naar de winkel na zoveel dagen. Het is weleens gebeurd dat het er niet was, maar de volgende dag wel. En bij ons kijken ze ook altijd even voor de zekerheid.

Belachelijk zeg dat ze dat niet even wilde doen :snooty:

hier bellen ze ook om door te geven dat de bestelling er ligt.

Hier bellen ze ook.

hier bellen ze ook nooit… ik ga naar een week gewoon kijken, maar weet dat het een klein filiaal is, en dus maar 2x in de week bestellingen krijgen.

meestal bestel ik het online als ik graag iets wil hebben, en mocht het in de winkel hangen dan koop ik het en de bestelling leggen ze in de winkel neer (hoezo omslachtig, maar ja… soms duurt het ruim 1.5 wk en dan heb ik mij bestelling nog niet) ze zijn wel zo dat ze het heeeeeel lang bewaren… (ik had een picknickkleed besteld, en die duurde en duurde maar, en in de winkel lag die stom toevallig. dus aangegeven dat ik m kocht en ze mijn bestelling gewoon in de winkel mochten leggen… half jaar later kwam ik iets andrs ophalen… lag die deken er ook nog… :oops: )

Hier ook nooit gebeld. Bij je bestelling staat de levertijd, na zoveel werkdagen kun je het ophalen in de winkel van je keuze.

Bij welke Hema is dat dan? Ik heb wel eens wat bij Paddepoel besteld en daar bellen ze niet. Vreemd dat dat per winkel verschilt… :think:

Hier bellen ze inderdaad ook niet, maar het is er wel vaak later dan ze aangeven. Hier kijken ze ook vaak wel even achter.

Maar op zaterdag heb je vaak van die weekend hulpen en die lopen misschien net iets minder hard. Ook kan het zo zijn dat het wegens drukte de afspraak is dat ze niet uitgebreid achter mogen gaan kijken op zaterdag.

Leuk is het natuurlijk niet als je er speciaal voor langs komt.

En Hema’s zijn deels franchise. Een franchise nemenr moet wel binnen bepaalde kaders werken maar kan ook veel zaken zelf bepalen. Een gewone winkel werkt wel weer helemaal volgens de regels van het hoofdkantoor.

Vandaar dus al die verschillen tussen de filialen :wink:

Ik word eigenlijk wel altijd gebeld door de Hema als de bestelling er is…

@Noor82 wrote:

Bij welke Hema is dat dan? Ik heb wel eens wat bij Paddepoel besteld en daar bellen ze niet. Vreemd dat dat per winkel verschilt… :think:

overwinningsplein , was volgens mij een weekendhulp en het was er absoluut niet druk :think:

volgens mij word er vanuit de kleinere filialen gebeld, een groter belt alleen als het er al een tijdje ligt denk ik?

maar dat ze niet willen kijken is wel erg raar…

hier een keer anders om gehad wij op internet kijken of het binnen was maar was nog niet binnen

dus maar op vakantie gegaan na 3 weken dus maar eens gaan kijken bleek dat het er allang was maar dat het gwoon niiet was aan gepast op internet.

maar wat stom dat ze niet even willen kijken.

Hier bellen ze niet. De bestellingen komen altijd op donderdag binnen dus als ik vrijdag iets bestel hoef ik niet eerder dan de donderdag erna te gaan kijken. Maar stel dat ik dat wel zou doen, zullen ze toch netjes even achter kijken.

raar dat ze dit niet wilde doen! Ik had er wat van gezegd :silenced:

We gaan donderdag weer langs en als het al vanaf vrijdag er ligt dan ga ik zeker er iets van zeggen :silenced:

Waarom bel je zelf niet even naar de hema om te vagen of je bestelling binnen is?