Voor mijn verjaardag heb ik een paar maanden geleden een cadeaukaart voor een chocoladeverleiding gekregen (van de Hema - Lekker weg). Nu wordt het tijd om die eens te gaan besteden
Op de website van de Hema kan ik wel een overzicht bekijken van locaties om uit te kiezen, maar er staat niet vermeld wat je dan precies krijgt (dit kan erg verschillen per restaurant, heb ik begrepen).
Heeft iemand hier ervaring mee? Ben benieuwd wat de chocoladeverleiding dan precies inhoudt en of het leuk & gezellig was natuurlijk.
Maakt me op zich niet zoveel uit waar in Nederland het precies is, ik heb nog ruim een half jaar voordat de kaart verloopt, dus we komen in die tijd vast nog wel in verschillende provincies.
Ik ben met een vriendin meegeweest, naar Tante Truus in Almere.
We kregen koffie of thee en een etagère met diverse chocolade dingetjes. Dus een chocoladecakeje en bonbons en klein stukje taart etc. Was erg lekker!
Dus iets in die trant denk ik dat je bij ieder restaurant wel krijgt.
Ik benin rotterdam geweest, weet niet meer hoe het heette, vlakbij de doelen iig. We kregen een grote etagere, belachelijk veel. We waren met twee volw en drie kinderen (die graag eten) en kregen het nog niet op, terwijl we er op gerekend hadden voor hen apart te bestellen (wel wat te drinken moeten doen natuurlijk).
Ik heb het in Maastricht gedaan. Daar viel het ons tegen. We kregen een beker chocolademelk of chocokoffie. Daarbij een paar chocolaatjes en een chocolade muffin. In een tasje kregen we nog een paar kleinigheidjes mee naar huis. Ik zou daar niet meer naar teruggaan.
Bedankt voor de reacties, leuk om een beetje een idee te krijgen wat me te wachten staat.
En we schrappen Maastricht maar van de lijst dan.