hema babyprodukten

Hallo,



Heeft iemand ervaring met de hema babyprodukten, zoals doekjes, en zeepspul enzo? Zag dat ze daar ook van dat spul verkopen, en dacht dat dat misschien ook wel iets is. Anders ga ik voor zwitsal, maar ben eerst benieuwd naar jullie ervaringen!



Ruikt het bijvoorbeeld net zo lekker als zwitsal?



Thanks!

Wij gebruiken altijd de lotiondoekjes van de Hema. Echt super fijne doekjes, wij gebruiken ze overal voor, dus voor de billen, maar ook voor de toet en handjes. (ze zijn precies goed qua formaat en niet te nat of te droog)

Ze ruiken gewoon lekker, niet zo heel sterk. Ik vind persoonlijk de zwitsal te sterk en alleen te gebruiken voor de billen.

De prijs is ook nog eens leuk (al weet ik niet eens uit mijn hoofd hoe duur :think: maar we kopen altijd een groot verpakking).



Verder gebruik ik niet de producten van de Hema, maar zijn volgens mij gewoon prima.



Groetjes Alex

hoi,



best fijn spul hoor :thumbup: ruikt zelfs beter als zwitsal.





gr mel

Goed spul allemaal, enige nadeel van de hema lotiondoekjes vind ik, dat ze niet één-voor-één uit de verpakking komen. 'k trek er vaak een hele rits in eens uit (kan natuurlijk ook aan lomp gedrag van ondergetekende liggen :oops: ).



Moet ook eerlijk bekennen dat ik koop wat in de aanbieding is. Gelukkig geeft Thara geen reactie op verschillende producten!

Bij de Etos loopt geloof ik op dit moment nog een aanbieding voor 2 dozen van elk 6 verpakkingen voor 10 euro. Gelijk maar meegenomen. Voorraadje opbouwen. Deze zijn namelijk ook wel erg fijn, vinden wij.