HELUPPPP Slaap problemen!!

wel regelmatig wakker geweest, maar ze sliep dat zelf weer in! Heb dr wel een slaapzak aangedaan, zodat ze zich niet koud woelt… en ze is WEER verkouden en hoest dr longetjes uit dr lijfje…

misschien zat dat bij haar dwars… die verkoudheid…

:hug:

Het staat niet ter discussie of het een probleem is of niet.

Wat nl. voor de een een probleem is, is voor de ander normaal.

Voor Cariska is dit onbekend, dus wel degelijk een probleem, omdat ze dus niet precies weet wat er aan de hand is.

En voor een ander, is dit een elke dag terugkomend iets, wat blijkt uit dat het geen pijn is of een ander soort iets, en je dat pas een probleem mag noemen van jezelf.

Dus of het een probleem is, of juist niet in je ogen, dat is de vraagstelling niet.

Fijn dat ze wel zelf in sliep. Kan die verkoudheid zijn, heeft Riley ook last van gehad, en sliep ook ineens slechter. Ik hoop dat het zichzelf oplost.

Poeh he hier ook we gaan de test van Cell doen

terug leggen en zeggen het is echt bed tijd alle kindjes slapen

en vol blijven houden maar gelukkig is hub er ik kan niet tegen het gehuil me hart breekt :cry:

Hier sinds afgelopen maandag ook elke dag gillen.

Voor het slapen gaan, blazen we altijd tegen de vlinders aan de lamp en mag hij zelf ook blazen. We zijn erachter dat hij dat nu waarschijnlijk eng vindt. Vanavond niet gedaan en hij is lekker gaan slapen.

Hoe het zo in 1x kan, geen idee. Maar ben blij dat het werkt.

hier nu ook weer… denk aan verlatingsangst, na een uurtje gaat ze pas slapen helaas… zal wel weer overgaan…

Cariska, het is vast een fase! Sinds 2 ochtenden (6.30 uur, wat ik dus echt vroeg vind) gooit Lars ook zijn knuffie uit bed om vervolgens hard te gillen dat hij knuffie kwijt is. Vanavond presteerde hij het met zijn speen, ook meteen hard huilen en in bed staan. Pfoe, ben bang dat we even heeeeel streng moeten zijn bij onze dreumespubers!

Sterkte met volhouden!

@colle wrote:

och zeemeermin das nog uitslapen… hier voor 6en… :zzz: :zzz: :zzz:

heb haar vanmorgen maar bij ons in bed gekwakt…zo konden we toch nog even slapen…

Hihi, de laatste paar weken slaapt Lars tot 8.00 uur. Waren we heeeel blij mee, want eerder was hij ook rond 6.00 / 6.30 uur wakker. Ik ben nu al verwend met die 8.00 uur… ik weet het! Dat bij ons in bed kwakken werkt hier helemaaaaaal niet, Lars is mega-actief 's ochtends. Wil alleen maar spelen :mrgreen: !

@colle wrote:

zou ze zachtjes bij haar leggen…

Zeemeermin Jade sliep hiervoor altijd tot 7.30 (dan moeten we eruit :wink: :mrgreen: )

Ik geloof ook dat ik heel voorzichtig de knuffels terug zou leggen.

Colle, ze zullen vast wel weer eens uitslapen (als ze 16 zijn ofzo :mrgreen: ) !

@colle wrote:

hahaha dan moeten we ze met een stok het bed uitslaan :lol:

Ik zie me echt al staan met 2 pannendeksels, hahaha :mrgreen: ! Dan hebben we weer andere problemen om op te lossen, zorgen jullie dat jullie dan nog op KOK zijn? Hahaha, dan kan ik ook weer eens om advies vragen.

Oooh Cariska… ik vervuil je topic. Sorry :oops: !

Daar hebben ze combi-sleepers voor :thumbup: !

Hier geen gehannes meer met dekens, ideaal.

Cariska, heb je de knuffels terug kunnen leggen?

@colle wrote:

een pyjama werkt ook hoor :mrgreen:

Hahaha, nog goedkoper ook :thumbup: !!