HELUP TRAPHEK IKEA (met klemmen)

Vandaag traphekken gehaald. De vorige (aanbieding lidl) pasten niet, moesten verlengstukken bij en zou dan veel duurder worden. Dus teruggebracht en de ikea klemhek (witte) opgehaald.

Ik dacht … zet ik wel FF in elkaar. Maar … Volgens mij past het niet bij ons? Kan dit? Ik heb de onderkant dan klem maar de bovenkant waar je hem opent zit niet eens tegen de muur??? Wie kan me helpen?? Ben nu al in zo’n staat van … dan maar geen traphek (komen alleen boven want beneden deur voor de trap)



Grr wie o wie heeft deze ook? En als je er 1 hebt zou je er een foto van willen maken hoe die vast zit?

sorry ik kan je niet helpen, hier traphekjes van leenbakker, hopelijk iemand anders de gouden tip

bij ons pastte ook geen enkel traphekje… wij hebben een stuk hout aan de muur gemaakt en dan past het traphekje wel

gisteravond nog aan het klooien geweest maar volgens mij gaat het passen! Straks nog ff proberen!

Wij hebben inderdaad ook een stuk hout tegen de muur bevestigd. Netjes meegeverfd in de juiste kleur en nu hangt het hekje netjes recht

Je kunt bij de ikea hekjes ook verlengstukjes halen, dan past het misschien wel.

Wij hebben hem er niet meer tussen. We hadden boven en beneden prenatal hekjes (houten), die kun je héél ver uitschuiven, maar boor je vast in de muur.

Voor bij de achterdeur hadden we een klemhekje van ikea, 't is inderdaad even puzzelen maar bij een standaard deur moet het wel passen.