helup, menstuatie/innestelingsbloed, te graag zwanger worden

wie helpt mij of kan mij anders laten denken? Ik word gek van mezelf… komt ie

Zoals veel hier wellicht wel weten heb ik 2 keer een miskraam gehad. Nu was mijn vorige mensturatie raar, eerst 4 dagen paar druppels bloed verloren en hierna kwam het goed op gang, was de eerste na de mk dus oké dat was “normaal”

Nu had ik 2-11 ongi moeten worden. Op 29-10 begon ik bloed te verliezen, deze dag ongeveer half maandverbandje vol (denk ik) en de 30ste hetzelfde.

Vandaag is het bloeden opeens gestopt.

Kan dit een innesteling zijn? Bloed was helder rood , dacht dat dit nooit goed was…

heb op 27ste een test (6 dagen van tevoren gedaan) deze was negatief. Later nog een test 4 dagen van tevoren gedaan ook negatief.

Maar toch blijft in mijn hoofd … misschien ben ik zwanger…

zucht wordt hier zo moe van … moest het gewoon ff kwijt…

Als jij denkt dat het een innesteling kan zijn, dan zou ik over een week gewoon nog een testje doen. Is die negatief, dan was het toch waarschijnlijk wel je menstruatie.

Ik had bij Daan :**: ook een aantal dagen te vroeg heel weinig bloed verlies op zondag bloedverlies en donderdag positief getest.

Ik zou over aantal dagen nog een keer testen

Tja, altijd lastig dit soort dingen. Grote kans dat het toch gewoon ongesteldheid was, maar zeker weten doe je het pas als je over een aantal dagen nog eens test. Kortom, geduld hebben (zooo makkelijk gezegd, ik weet het :roll: )

geduld??? staat niet in mijn woordenboek… pff wat is dat lastig zeg!! :oops:

Ik heb dit ook eens gehad, was toen niet zwanger. Was er helemaal van overtuigd dat het wel zo was! Heel weinig menstruatie en voelde me zelfs ook echt zwanger…

Hoop voor je dat het snel raak is meis! :-*

Ach, zo herkenbaar :frowning:

Ik heb van het voorjaar een miskraam gehad en nu pas heb ik een beetje normale cyclus. Ik heb er ook heel wat testen doorheen gejaagd laatste tijd :oops: Maar allemaal negatief dus…

Ik hoop natuurlijk dat het bij jou wel positief is, maar mij hielp het wel om het een beetje los te laten . Ik heb alleen maar opgeschreven wanneer ik bloedverlies had, wanneer ik dacht mn ei te voelen, dat is wel handig natuurlijk.

:hug:

Cariska… :hug:

Hier zowel met innestellingsbloedingen als mk’s ervaring. Innestellingsbloed is bij mij altijd helderrood geweest en altijd een paar dagen voor mijn NOD. Altijd maar 1 x een beetje en daarna niks meer. Maar er zijn heel veel manieren om innestellingsbloedingen te hebben en dat is dus voor iedereen anders.

Cyclussen na een mk kunnen best een poosje een zooitje blijven (kan ik uit ervaring zeggen helaas :roll: ). Het kan dus echt alle kanten op. Als het een innestelingsbloeding was, dan ben je dus nu overtijd toch? Een test zou dus nu positief moeten zijn. Ik zou dus in jouw geval morgenochtend nog een test doen en als die negatief is, mezelf een schop onder mijn kont verkopen en doorgaan naar de volgende ronde :wink:

helaas hierna weer verder gaan bloeden, nu nog steeds … helaas dus … hopenlijk volgende ronde dan raak…

Op naar de volgende ronde meis! Ik ga vast beginnen met duimen voor je.

:hug: :hug: :hug:

Balen joh :hug:

:hug: :hug: :hug:

:hug: :hug: :hug: :hug:

:hug: :hug: :hug: :-*

Balen meis! :hug: