ik ben een verlanglijstje aan het maken, heb al wel wat dingetjes maar nog niets echt veel.
Dus … was is leuk voor een 1 jarige om te krijgen???
Heb de boekjes woezel en pip erop staan, het kiekeboe speeldorp, loopauto fisher price, kegelset sesamstraat, woezel en pip muziekboek, kiekeboe trein, grote jip en janneke boek,
dus wie weet er nog wat leuks? hebben de mensen tenminste ook wat keuze…
een stoeltje/eigen zitje/bankje.
muziekinstrumentjes/pianootjes
vormensloof
een rollerbaan
( zoiets)
megablocks
bromtol
en anders eens een van die andere topics hier doorbladeren, deze vraag komt regelmatig langs
deze is hier helemaal geliefd staat nu al 4 jaar in de kamer en beide spelen ermee.
leerzaam abc liedjes begrippen noem maar op
Little People
Duplo
Theeset van Fisher Price
Plastic bal om op te rollen
Stapelblokken van Djeco
Theeset van Fisher Price is echt een geweldig kado… Het huis staat hier helemaal vol met speelgoed, en daar met dat theesetje word elke dag vol plezier mee gespeeld.
blokken, evt in een blokkenkar, poppenwagentje, en ja, zo’n rollerbaantje als op de foto was hier altijd een groot succes, pas opgeruimd toen de jongste vier werd.
Verder ben ik verliefd op alles van Grimms, prijzig, maar zooo mooi en laat zoveel ruimte voor fantasie, je kan er echt alle kanten mee op. Zeker als je er wat diertjes bij hebt is de regenboog heel leuk, maar er zijn ook zat andere dingen die heel mooi zijn.
zo foam badpuzzel! hier het favoriete speelding voor in bad
Denk dat het ook erg van de interesses van je kind afhangt. Lotte had toen ze 10 maanden was de pop van een vriendinnetje gekaapt en het was al snel duidelijk dat zij echt een poppen-meisje is.
Nikki moet nix, maar dan ook nix van poppen weten. Zij wil graag muziek maken en is helemaal gek op alles wat lawaai maakt.
Op Lotte’s lijstje stond dus: pop en op Nikki’s lijstje stond: trommel :mrgreen:
deze is hier helemaal geliefd staat nu al 4 jaar in de kamer en beide spelen ermee.
Dit speelhuis wordt niet meer verkocht. Het is inderdaad superleuk, maar helaas...
Ik lees hier stiekem mee hoor Ik vind het ook erg lastig. Hij heeft nog bijna niks wat bij zijn leeftijd past, dus hij kan best wat gebruiken, maar ik vind het lastig.
Ik denk dat wij voor een loopwagentje gaan. Ik vind zo’n looprek met knopjes enzo erop ook erg leuk, misschien dat ik die wel aan opa en oma vraag. En dingen die geluid maken zijn hier ook favoriet
@corine296 wrote:
Dit speelhuis wordt niet meer verkocht. Het is inderdaad superleuk, maar helaas…
klopt wordt niet meer verkocht maar staan zeker nog op marktplaats dat ze in perfecte staat zijn en of het nu nieuw of gebruikt is zal de pret niet drukken
Hmm leuke ideeen opgedaan!
Riley heeft een loopstoel, en looprek al dus :shifty: nu verder kijken.