HELUP Bedden!!

Hallo allemaal

Op dit moment hebben wij nog een houten bed. Hij is echt helemaal goed maar … als we een beetje druk en gezellig bezig zijn kraakt hij best erg. En ik zie dat dan voor me dat Tanisha als ze ouder is denkt, goh wat hoor ik toch, komt kijken en … …

Nu hebben wij nog een bed van 180-210 (johan is 1.93m)

Ik heb een leuk bed gezien maar … die is 140 breed. Wie ligt er ook met z’n 2en op zo’n bed?? Ervaringen? hoe bevalt het?? Wel doen niet doen??

1.40 lijkt me erg krap met z’n 2en. ?Ons bed is nu ook 2.10 bij 1.80.

wij hebben ook een 140 bed, maar ons volgende bed gaat echt wel breder worden. Ik hou er nogal van om breeduit in bed te liggen :mrgreen: en dat gaat soms nogal moeilijk hihi

140 heb ik gehad en vind dit toch wel krap… daarom zijn wij voor 180x210 gegaan (en zijn beide niet groot)

wij hadden in het begin 1.20… veel te krap :mrgreen:

we hebben nu 1,60… maar dat vind ik wel het minimum, ik had em liever nog groter!

heb ook een mooi bed gezien van 160-200. Dus dit is dan toch weer 20 cm groter! (manlief weet nog van niets haha)

nog ervaringen over bedden 160 breed?

ik denk dat als je 1,80 breed gewend bent, het best lastig is om weer te wennen aan smaller…

als je 180 gewend bent is 140 heel klein. Wij hebben nu ook 1.40 maar ik begin me daar hoe langer hoe meer aan te irriteren…

Ik vind 140 ook erg klein, zou ook nooit van groot , dus 180, naar klein,140, gaan. Ben bang dat jullie daar dan snel spijt van zullen krijgen.

Als je 180 gewend bent, is 140 wel heeeeeeeel gezellig hoor :mrgreen:

Lekker dit bed houden en de wasmachine uit proberen :angel:

Wij hebben nu 160 en houden deze bij ons nieuwe bed ook! Kleiner zou ik niet willen en 180 is voor ons te groot…

wij haddden hiervoor 1.40 en echt nooit weer hoor :lol:

Hebben nu 1.60 en dat is prima :thumbup:

Wij hebben een bed van 1.40 maar wij vinden het prima hoor. Liggen toch altijd lekker tegen elkaar aan haha. Maarja wij zijn dan ook niet groter gewend.

wij hebben 160, dat is op zich wel goed als je een 220x240 dekbed erbij hebt. Wij hadden eerst een kleiner dekbed en ik lag geregeld met een koude rug (en vriend nog geregelder :roll: ).

Wij hebben niet de ruimte op onze kamer maar anders zou ik zeker 180 willen, dat is toch wat comfortabeler.

En 200 lang is voor je vriend echt te kort hoor, zeker als ie nu 210 gewend is en met zijn lengte heeft ie dat zeker nodig.

Succes met zoeken :-*

Wij hebben 140 en dat bevalt prima. Lekker knus en warm.

Ons bed is antiek dus het kraakt ook nogal en tot nog toe nog geen last gehad van nieuwsgierige kinderen. En anders even de slaapkamerdeur dicht doen. Of zoals vroeger gezegd werd bij m’n oma (waar ik het bed van gekregen heb) de kindjes zijn op het matje naast 't bed verwerkt ! :lol:

wij hebben nu ook een 1.40 en dat gaat met zijn tweeen best goed. Maar met vieren is het toch erg krap en we eindigen toch wel 5 van de 7 nachten met zijn vieren in het bed. Dus het volgende bed wordt wel breder omdat het dan wat makkelijker past.

het kraken hadden wij ook. Dat was echt verschrikkelijk en we zijn ook op zoek geweest naar een ander bed en ik wilde zelfs zomaar ergens een bed halen om maar van het gekraak af te zijn totdat ik de oplossing had gevonden. We hebben het bed uit elkaar gehaald en alle delen die op elkaar aansloten beplakt met van die stikkers die je onder de stoelen en tafels plakt om de vloer niet te beschadigen. De delen op elkaar gaan schaven en dat piept. Sinds dat erop zit kraakt het niet meer en kunnen we weer wat gezellig doen op de slaapkamer.

Of even tjekken waar het ‘wringt’ (kraakt) bij je bed en een waxinelichtje uit het cupje halen en dan inwrijven op de plekken waar het hout schuurt. :angel: Scheelt je enooooorm veel geld want zeg nou zelf een waxinelichtje is goedkoper dan een nieuw bed :wink:

Mocht dat niet helpen is het nog een optie om een extra pootje onder je bed te laten zetten (het bed is extra lang natuurlijk) halverwege aan beide kanten.

hmm lees hier handige tips! Zal binnenkort het bed uit elkaar gaan halen … kijken of het werkt! Bedankt!!

heb ook een 140 bed gehad niet doen echt niet!! zoooo irritant. of je moet het lekker vinden dat je mannetje in de ochtend met zijn gezicht in jouw gezicht zit te hijgen. en de hele tijd die been over jou been hahaha

heb nu een bed 180 bij 200… het is maar 40 cm groter maar heeeeeerlijk hahaha

Ik heb tochtstrips (geloof ik toch) op de plank waar de latten van de bodem op rusten… haalt wel wat gekraak weg.

Nu kraakt mijn bed al jaren niet meer om de reden als bij jullie alleen wel nog een beetje als ik me omdraai.