Helpppp.....Pregnyl 5000 Gespoten 5 juni Zie foto kv test

Hallo Dames,



Zoals jullie al lezen heb ik Dinsdag 5 juni 5000 pregnyl gespoten…

Nou kon ik het natuurlijk niet laten om een test te doen :oops: :oops: …

En hij is zo ligt positief…Zou het raak kunnen zijn???

streepje is een streepje en zwanger… Het kan niet missen… Gefeliciteerd!

@Mariiyelle wrote:

streepje is een streepje en zwanger… Het kan niet missen… Gefeliciteerd!




pregnyl kan de test uitslag beinvloeden, dus in dit geval is een streep wel een streep, maar weet je niet 100% zeker of die nou van een zw.schap is of nog van de pregnyl.



Officieel ‘mag’ je toch pas na 14 dagen na de tp/ laatste pregnyl spuit testen?



Raak zou het kunnen zijn (en ik help het je hopen) maar zou over 4 dagen ‘gewoon’ nog eens testen. Hopelijk knalt die test dan de pan uit en weet je het zeker :thumbup: .

Het kan helaas een vals-positieve test zijn door de Pregnyl. Je mag pas twee weken na de eisprong testen, dat is 16 dagen na de Pregnyl.

Als je eerder test, kun je een streepje hebben door de Pregnyl die nog in je lichaam zit. Dus nog even geduld!

@mamaMarije wrote:





pregnyl kan de test uitslag beinvloeden, dus in dit geval is een streep wel een streep, maar weet je niet 100% zeker of die nou van een zw.schap is of nog van de pregnyl.



Officieel ‘mag’ je toch pas na 14 dagen na de tp/ laatste pregnyl spuit testen?



Raak zou het kunnen zijn (en ik help het je hopen) maar zou over 4 dagen ‘gewoon’ nog eens testen. Hopelijk knalt die test dan de pan uit en weet je het zeker :thumbup: .


Oh… Ik heb geen verstand van pregnyl :oops:

10 dagen na de pregnyl kan je idd nog vals positief testen. Gewoon over een paar dagen weer testen. Succes.

bedankt voor jullie reactie…

vandaag test gedaan kv…

deze was duidelijk positief

ik plaats ff foto erbij

Als de test duidelijker wordt, ben je zwanger! Gefeliciteerd!

die test is in elk geval goed positief en niet licht!

KV testen staan wel bekend om vroeg duidelijk testen… maar zoals Jippe al zegt… als de testen duidelijker/ donker worden mag je er vanuit gaan dat je zwanger bent.



Gefeliciteerd :dance: .

spannend zeg…



toch alvast een voorzichtige Gefeliciteerd :D…