Helppp!!!! zucht

Oke zit met een dielemma…we hebben een flatje en twee slaapkamers, nu is onze slaapkamer ruim maar net ruim genoeg voor de twee persoons bed.



Het gaat om de kinderkamer, natuurlijk staat er een stapelbed die moet blijven en op de zelfde plek, maar ja de kast gaat weg en de rest van de troep maar ja er moet een comode komen te staan en een kleding kast waar de kleding van de jongens (niet zo geweldig veel) maar ook van de kleine in moet we kunnen niks ophangen aan de muur, daar is hij te zwak voor…ja we wonen in een flat

Hangkasten?

En ook hangkasten in de gang en in jullie kamer…

Oooh en een commode is toch niet nodig…Je kan je kindje overal verschonen…Je hebt alleen een handdoek of verschoningskussen nodig… :slight_smile:

@Marlous wrote:

Hangkasten?

En ook hangkasten in de gang en in jullie kamer…




marlous, ze kan niets aan de muur hangen :snooty: :mrgreen:



maar menn ik zou het niet weten… ik kom niet verder dan verhuizen :oops:



natas

kan…maar ja waar vond je leuke?



Krijg net ff te horen dat het aan de andere kant van de muur wel kan…lekker laat die mannen…maar goed waar vind ik leuke hangkasten voor in een kinderkamer? en natuurlijk vind ik een zevende comode maar eng

Je kan ze toch aan het plafond hangen?!!

mischien onhandig maar kan het bed niet voor de raam komen in de breette …

Ok het is onhandig maar zo creeer je wel meer ruimte ???



Ik heb ook op MP een commode en bedje ineen gezien mischien is dat wat ???

de commodeplank kan je omhoog vastklikken… In 1 handomdraai!



En huppa je hebt meteen kastenruimte :wink:



Voor de link pb je me maar !!

@mukkemuk wrote:

mischien onhandig maar kan het bed niet voor de raam komen in de breette …

Ok het is onhandig maar zo creeer je wel meer ruimte ???



???




Dat vind ik peroonlijk niks :shifty: als ze vallen en dan door het raam heen :?

Je zou iig al een beetje ruimte kunnen winnen door van die curver rollerboxen te kopen voor onder het bed. Daar kan dan bijv. speelgoed in dat ze niet zo vaak gebruiken of de zomer/winterkleding.



Ga anders eens bij de ikea kijken ideetjes op doen. Daar zijn ze heel handig met het efficient gebruiken van kleine ruimtes!

stapelbed is helaas te lang om voor het raam te zetten en vind het ook eng

Ik persoonllijk zou de commode weglaten… Wat marlous al zei, je kan de kleine overal verschonen…



Hangkastjes lijkt mij de oplossing op die ene muur waar je wel wat kan ophangen…

Kijk eens bij ikea bij de badkamer meubels… Die kastjes zijn niet zo diep, kan je indelen zoals je wilt en als je een beetje creatief bent kan je er een hoop in kwijt…



en inderdaad van die curverboxen die je onder het stapelbed kan rollen voor speelgoed ed…

Dat 2 in 1 ding van MP ziet er ook maar eng uit vind ik… Voorla als ze zelf kunnen gaan staan…



En waarom geen bed voor het raam? Wat is daar precies eng aan??

Omdat het enkel glas is en het bed is ook te lang, mar goed ga eens mij Ikea kijken

@Marionmulder wrote:

En waarom geen bed voor het raam? Wat is daar precies eng aan??




Omdat er zo al eens een kind door het raam is gevallen!!!

En we wonen 3 hoog:P





Maar goed We hebben besloten om in de week dat mijn parter vrij is (of ik doe het al) te gaan schuiven in onze slaap kamer zodat de Baby bij ons kan slapen, wat we met de comode doen weet ik nog niet kan zij dat ik hem bij ons neer zet of gewoonb bij de jongens op de kamer. Ook gaat er heel wat oude speelgoed weg van de kids doen we wel als ze weg zijn, en we gaan twee Box tassen kopen die ik bij prenatal heb gezien om speelgoed in te doen en die hangen wij aan het stapelbed, scheeld enorm veel ruimte en er komen van die rol bakken voor onder het bed, kast is al uitgeochyt bij Ikea en ook een Comode



Ook ga ik twee haken plaatsen waar van die vis netten komen (die netten waar je speelgoed in kan doen en zo) ik bruis van de ideetjes Mmm nu ik zo nadenk denk dat de Comode in de kamer van de jongens komt is makelijker, bedje hebben we nog van de jongens dus ja dat is geen probleem meer :stuck_out_tongue:



Zodra we wat klaar hebben plaats ik foto`s van onze nieuw ingerichte kamer en de kamer van de jongens, als ik zo nu die plannetjes heb, denk ik dat het wel leuk gaat worden