help!!!!

mijn pete kind is jarig dinsdag , en ik heb geen idee wat ik hem halen kan, ze hebben zelf al geen idee , is er hier iemand met een super leuk idee

Euhm leeftijd is wel handig om te weten ed :wink:

Als ze zelf al geen idee hebben wordt het wel extra lastig. Dan ga je al snel iets algemeens zoeken; knutselpakket samenstellen bv bij de Action maar ja als knutselen weer geen hobby is… :o

Als je het echt niet meer weet is mss een zomers item als een vette supersoaker mss een optie. :think: Of een aantal vrijkaartjes voor het dichtstbijzijnde zwembad.

ohhhhhhhhh ja slim bezig ben ik he hihiihihi, hij word 9

Hai peg :smiley:



Jongetjes van 9,

Dagje uit met peettante :wink: bioscoop of zo

Verder vind ik het voor jongens veel moeilijker dan meisjes, meisjes houden vaak wel van knutselen ed.

9 is ook weer zo’n moeilijke leeftijd.



Heeft hij hobbies?



:-*

die technische lego ??



op school hebben ze meestal wel iets wat helemaal in is…

hier is het een baguan, soort tolletjes…

Kapla, al is dat wel heel prijzig.



Je hebt nu ook van die lego spelletjes. Doet het ook wel goed bij die leeftijd.

Hier een knul van 9 en die maak je blij met kapla, lego, technisch lego of mecano achtige constructiedozen, van die experimentenpakketjes, proefjes doen enzo, en toch ook gewoon knutselmateriaal. Boeken over dingen als het sterrenstelsel, dieren, of gewone leesboeken. Een waterpistool zou idd ook absoluut een succes zijn, bioscoop/theaterkaartjes ook. Bij de hema heb je nu een lijn in samenwerking met natuurmonumenten, met dingen als een kompas, insectenpotje, vergrootglas, kaarten om op te zoeken wel insect je gevonden hebt etc. Dat vinden ze hier ook geweldig! Schepnetje, om beestjes uit een sloot te vissen is ook altijd leuk.

mijn zoon van 8 is helemaal waanzinnig blij met zijn kinderencyclopedie. Lego ninjago (ik weet niet of ik het goed schrijf) is ook helemaal in de prik. Computerspelletjes (maar die zijn echt duur), inderdaad een hele mooie, super vette supersoaker.

Mijn zoon kreeg van een vriendje een dagje met het vriendje gaan schaatsen op de schaatsbaan (winterkindje), dat was een super kado, dus zoiets, dagje weg, bios, pretpark, net wat je budget is.

Boeken van geromino stilton en dolfje weerwolfje doen het hier ook goed. Een cd van nick-kids oid.

Ik zie hier al een heleboel leuke tips langskomen.

Gisteren feest gehad van onze jongste (maar die is al verder in speelgoed dan zijn leeftijd doet vermoeden).

wat het hier goed doet: leuke kaartspelletjes (pesten, uno), lego, bakugan of experimentjes (boek met proefjes, testdoos om aardappelklok te maken).

Succes met de zoektocht

ik heb inderdaad wat leuke tips gezien, bedankt meiden :inlove: :-*