HELP!!!!

Jade haar jas is in een bak week gevallen (lees gegooid) per ongeluk…

cilid bang badkamer (=een chlooridee)



hij mag niet in de wasmachine gewassen worden… dus kan hem niet even snel daar in gooien.

ik heb hem al in een bak water, wat kan ik verder nog doen???









ik baal zo!!! morgen moet ik de hele dag werken en kan hem dan niet naar de stomerij brengen, dat kan pas dinsdag :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik zou hem toch in de wasmachine gooien en het programma alleen spoelen gebruiken. Vies is hij niet echt, dus het moet alleen uitgespoelt worden lijkt me…



zou in elk geval niet wachten tot dinsdag, cilit bang is echt troep voor je kleren ( en huid).



balen joh!

oh jee, ik zou ook meteen in de wasmachine gooien … doe je er niets aan grote kans dat het niet goed komt. wellicht gaat het in de wasmachine wel goed! ( ik doe alles in de wasmachine, ook als het niet mag…)

hij is indertussen in de wasmachine gespoeld… ( zou ik het nog een keer doen voor de zekerheid?? :think: )



doe dat gewoon…

:cry: ik vrees het ergste… :cry:



op sommige plekken lijkt hij niet nat te zijn… qua verkleuring zeg maar…

dan zou dat de plekken zijn waarin de cb dus de kleur uitgebeten heeft…



Oh ik kan wel janken :cry:



ik heb hem nog een keertje op spoelen gezet… hij rook al niet meer naar de cb… maar goed kan vast niet (nog) meer kwaad

als er een bleekmiddel in zit, dan vrees ik het ergste… :frowning:

ooooh meis wat zonde :hug: :hug: ik weet helaaas geen tip

en ?

Oh wat ontzettend balen zeg, ik hoop dat het alsnog goed is gekomen mte Jade haar jas.

Patrick heeft ooit een druppel bleek op Abby haar mooie rode jas laten vallen waar we veel later pas achter kwamen, ze heeft nu dus een witte vlek op haar mouw :cry:

Ik snap precies hoe je je voelt, zeker als het ze zo leuk staat.

Is die jas nog ergens te krijgen denk je?

Als het echt bleekt kun je het met wassen niet veranderen ben ik bang.

Misschien dat je hem nog kunt verven, maar anders is het volgens mij niet te verbeteren.

Oooh wat zonde zeg. Hoe ziet het er nu uit?

zal zo een foto ervan maken…



maar de enige oplossing is verven…

maar ja… wel een goede kleur vinden dan he…

balen zeg!!